Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 09-Δεκ-2021 16:27

    Mega παραγγελία οκτώ containerships από την Costamare του Κ. Κωνσταντακόπουλου

    Mega παραγγελία οκτώ containerships από την Costamare του Κ. Κωνσταντακόπουλου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Γεωργίου

    Στα ναυπηγεία για την παραγγελία νέων πλοίων μεταφοράς containers στράφηκε η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, τις πληροφορίες των τελευταίων ημερών για νέες αγορές πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

    Ειδικότερα, η εταιρεία παρήγγειλε σε γιάρδα της Ασίας τέσσερα containerships, χωρητικότητας 13.000 TEUs έκαστο και τέσσερα ακόμη, χωρητικότητας 15.000 TEUs έκαστο. Δύο εκ των βαποριών, χωρητικότητας 13.000 TEUs είναι μέρος νέας συμφωνίας με το ναυπηγείο, ενώ τα υπόλοιπα έξι αποτελούν άσκηση δικαιώματος option σε προηγούμενη συμφωνία.

    Όλα τα βαπόρια θα είναι ναυλωμένα επί μακρόν με κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών. Σύμφωνα με την Costamare, η αγορά θα χρηματοδοτηθεί με μετρητά και δανεισμό.

    Ράλι επενδύσεων στο ξηρό φορτίο

    Παράλληλα, η ναυτιλιακή γνωστοποίησε την απόκτηση επτά μεταχειρισμένων bulk carriers. Ο λόγος για τα "Soho Trader" (χωρητικότητας 63.473 dwt και κατασκευής 2015), "Soho Merchant" (χωρητικότητας 63.800 dwt και κατασκευής 2015), "Star Damon" (χωρητικότητας 63.227 dwt και κατασκευής 2012), "George P" (χωρητικότητας 81.569 dwt και κατασκευής 2012), "Egyptian Mike" (χωρητικότητας 81.601 dwt και κατασκευής 2011), "Belnor" (χωρητικότητας 58.018 dwt και κατασκευής 2010) και "Belstar" (χωρητικότητας 57.970 dwt και κατασκευής 2009).

    Η παράδοση των πλοίων αναμένεται το διάστημα Δεκεμβρίου 2021 - Ιανουαρίου 2022, ενώ η χρηματοδότηση των deals θα γίνει με μετρητά και δανεισμό.

    "Έκρηξη" εσόδων από ναυλώσεις

    "Είμαστε ευχαριστημένοι που επεκτείνουμε το στόλο των containerships, με την απόκτηση μοντέρνων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων, τα οποία συνοδεύονται με μακροχρόνιες ναυλώσεις" σχολίασε αρχικά ο CFO της Costamare, Γρηγόρης Ζήκος.

    "Στη διάρκεια του χρόνου, ναυλώσαμε συνολικά 47 containerships, με έσοδα 1,8 δισ. δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των δύο νέων συμβολαίων και των options που ασκήσαμε, τα συνολικά έσοδα από ναυλώσεις διαμορφώνονται σε 4,8 δισ. δολάρια και η μέση υπολειπόμενη διάρκεια ναυλώσεων του στόλου αγγίζει τα 6,3 χρόνια" πρόσθεσε.

    "Την ίδια ώρα, επεκτείνουμε το στόλο bulk carriers, φτάνοντας συνολικά τα 44 πλοία, υλοποιώντας την απόφαση να επενδύσουμε σε έναν κλάδο, στον οποίο η προσφορά είναι περιορισμένη από το χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση ωθείται από τις αυξημένες δαπάνες για υποδομές και την κατανάλωση εμπορευμάτων" κατέληξε ο κ. Ζήκος.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ