Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 27-Νοε-2021 22:10

    Black Friday: Ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες και κόκκινα κρασιά κυριάρχησαν στα e-shops

    Black Friday
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον συνολικό αντίστοιχο τζίρο της περσινής Black Friday ο φετινός κύκλος εργασιών ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ και φαρμακείων κατά τη φετινή εκπτωτική ημέρα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της πλατφόρμας eRetail Audit της Convert Group. Το γεγονός αυτό αιτιολογείται από το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά λόγω του lockdown του Νοεμβρίου του 2020 και εκ των πραγμάτων τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτέλεσαν τη μοναδική διέξοδο για τους καταναλωτές πέρυσι. 

    Σύμφωνα με την εκτίμηση της Convert Group η αξία των οnline αγορών από online σούπερ μάρκετ και φαρμακεία θα φτάσει ή και θα ξεπεράσει το 2021 τα 500 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, χωρίς να υπολογίζονται αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.α.

    Ποιες κατηγορίες τράβηξαν το άρμα των πωλήσεων

    Εξετάζοντας τις κατηγορίες εκείνες των καταναλωτικών αγαθών που προσέλκυσαν την καταναλωτική ζήτηση των Ελλήνων στη φετινή Black Friday - σύμφωνα με αρχικές εκτιμήσεις - οι πέντε κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online φαρμακεία ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+209%), οι κρέμες αντιγήρανσης (+164%), τα προϊόντα περιποίησης ματιών (+156%), τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+149%) και οι ανοιχτές πάνες (+138%). Αντίστοιχα στα online σούπερ μάρκετ παρατηρήθηκε ξεκάθαρη προτίμηση στα κόκκινα κρασιά (+116%), στα ουίσκι (+115%), στη βότκα (+99%), στα ροζέ κρασιά (+91%), και στα λευκά κρασιά (+82%). 

    Eπικράτησαν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία σε ανάπτυξη πωλήσεων

    Σε μεγάλο νικητή της "ηλεκτρονικής” Βlack Friday αναδείχθηκαν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία, τα οποία κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων κατά 115% σε σύγκριση με τη μέση αξία των προηγούμενων τριών Παρασκευών του Νοεμβρίου. Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αντίστοιχα ένα ποσοστό ανόδου κατά 27% σε σχέση με τη μέση αξία των τριών προηγούμενων Παρασκευών του μήνα που διανύουμε. 

    Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία ο πελάτης των ηλεκτρονικών καταστημάτων προσθέτει όλο και περισσότερα προϊόντα στις αγορές της Black Friday καθότι η μέση παραγγελία στο online φαρμακείο είχε αξία €44,80 και εμπεριείχε 5,1 τεμάχια (συγκριτικά με 43,10 ευρώ με 4,8 τεμάχια τις 3 προηγούμενες Παρασκευές), ενώ στο online σούπερ μάρκετ είχε αξία 81,50 ευρώ και εμπεριείχε 36,8 τεμάχια (συγκριτικά με 75,50 ευρώ με 35,9 τεμάχια κατά τις τρεις προηγούμενες Παρασκευές).

     

    Διαβάστε ακόμα: 

    * Β. Κορκίδης: Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως ο τζίρος για Black Friday και Cyber Monday θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ