Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 19-Οκτ-2021 07:41

    Πού "ποντάρει" η Entersoft για διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια

    Πού "ποντάρει" η Entersoft για διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή

    Η Entersoft ανακοίνωσε για το εννεάμηνο του 2021 αύξηση εσόδων και κερδών προ φόρων κατά 50% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και οι εκτιμήσεις λένε ότι με αντίστοιχο τρόπο θα κλείσει και την χρονιά.

    Ωστόσο η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά πως οι διψήφιοι ρυθμούς ανάπτυξης που καταγράφει η εταιρεία μπορούν να συνεχιστούν, καθώς όπως αναφέρεται στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων, η οικονομική κρίση και η πανδημία άφησαν πίσω τους ένα τεχνολογικό κενό 10ετίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις το οποίο πρέπει να καλυφθεί

    Σύμφωνα με την εταιρική παρουσίαση της Entersoft για το εννεάμηνο του 2021, η εταιρεία διαθέτει περίπου 3.500 ενεργούς πελάτες στην Ελλάδα, ενώ η βασική αγορά-στόχος της περιλαμβάνει 35.300 μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις με πάνω από 11 άτομα προσωπικό. Η δευτερεύουσα αγορά περιλαμβάνει 31.000 επιχειρήσεις με 6-10 άτομα προσωπικό.

    Από τις παραπάνω επιχειρήσεις η Entersoft υπολογίζει ότι πάνω από το 50% διαθέτει ξεπερασμένο ERP λογισμικό, το οποίο δεν μπορεί να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες όπως το Cloud, οι mobile εφαρμογές και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων. Δημιουργείται δηλαδή μια αγορά αντικατάστασης λογισμικού που μπορεί να μετρά και δεκαετίες.

    Παράλληλα, ένα 25% των παραπάνω επιχειρήσεων διαθέτει λογισμικό από "μικρούς μη ανταγωνιστικούς και συνήθως τοπικούς παρόχους" και μπορεί δυνητικά να μπει στο πελατολόγιο της εταιρείας.

    Επιπλέον ευκαιρίες

    Εκτός όμως από το λογισμικό ERP που είναι και η βασική της δραστηριότητα, η Entersoft βλέπει ευκαιρίες και στις εξιδεικευμένες αγορές, όπου η διείσδυση των αντίστοιχων λογισμικών στην ελληνική αγορά παραμένει ιδιαίτερα χαμηλή.

    Για παράδειγμα το λογισμικό διαχείρισης πελατών (CRM), το οποίο αξιοποιεί λιγότερο από το 40% των ελληνικών επιχειρήσεων ή τα συστήματα διαχείρισης αποθηκών (Warehouse Management) όπου το αντίστοιχο ποσοστό είναι μικρότερο του 20%.

    Ένας ακόμη τομέας που εμφανίζει προοπτικές είναι αυτός των ηλεκτρονικών τιμολογίων και του MyDATA της ΑΑΔΕ, αλλά και η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία σύμφωνα με την Entersoft είναι "στα σπάργανα”.

    Με αυτά τα δεδομένα η εταιρεία σχεδιάζει την είσοδό της σε νέες αγορές με επενδύσεις σε προϊόντα. Συγκεκριμένα, έχουν ξεκινήσει επενδύσεις, μέσω της θυγατρικής Wedia, σε νέα προϊόντα για Business to Business eCommerce αλλά και για Business to Consumer eShops σε συνδυασμό με τα Backoffice CRM και Analytics προϊόντα της Entersoft. Ταυτόχρονα επενδύει σε νέο προϊόν για τη Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρηση και Μισθοδοσία.

    O "αλγόριθμός” της κερδοφορίας

    Σε αυτό το πλαίσιο η Entersoft ακολουθεί μια συνταγή για συνεχή ανάπτυξη και κερδοφορία η οποία περιλαμβάνει:

    Την αύξηση του μεριδίου αγοράς στο λογισμικό ERP σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις αλλά και την ανάπτυξη του πελατολογίου σε μικρότερες επιχειρήσεις με το μοντέλο του λογισμικού ως υπηρεσία (Software as a Service -SaaS), το οποίο είναι πιο οικονομικό.

    Την αύξηση του μεριδίου αγορά σε εξειδικευμένες λύσεις σε πελάτες χωρίς το Entersoft ERP (CRM, WMS, ηλεκτρονικά τιμολόγια και ηλεκτρονικό εμπόριο).

    Τη συνέχιση των εξαγορών μικρότερων εταιρειών με ειδικά προϊόντα ή ποιοτικό πελατολόγιο μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων.

    Την πώληση επιπλέον προϊόντων σε υπάρχοντες πελάτες. είτε της Entersoft είτε των εξαγορασμένων εταιρειών.

    Τέλος, η εταιρεία σκοπεύει να επαναλάβει την παραπάνω στρατηγική και σε άλλες χώρες και ειδικά στη Ρουμανία.

    kostaskets@capital.gr 

    Διαβάστε επίσης:

    - Entersoft: Συνέχιση της ανάπτυξης εσόδων και κερδών στο εννεάμηνο

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ