Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 11-Οκτ-2021 12:25

    Public - Media Markt: Επενδύσεις €40 εκατ. την τριετία 2020-2022

    Public - Media Markt: Επενδύσεις €40 εκατ. την τριετία 2020-2022
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H Public- Media Markt από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα €40 εκατ. για την τριετία 2020-2022.  Ειδικότερα, το 2020, η εταιρεία προχώρησε στην επένδυση των €15 εκατ. σημαντικό μέρος της οποία αφορούσε κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέας αυτοματοματοποιημένης αποθήκης (logistics center) 22.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής, διπλάσιας χωρητικότητας και με δυνατότητα εκτέλεσης πενταπλάσιου αριθμού αποστολών σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της. Επιπλέον, αύξησε τον στόλο των μεταφορικών της οχημάτων.

    Το 2021, συνεχίζοντας να δίνει έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των πελατών, υλοποιεί επενδύσεις ύψους €15 εκατ. για την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα νέων, ενώ προχωράει σε σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.

    Σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορούν στον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για το δίκτυο καταστημάτων Public και Media Markt. Πρόκειται για ένα νέο concept που διαθέτει ένα διαφορετικό προϊοντικό μείγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

    Στο πλαίσιο αυτό, με μία επένδυση συνολικού ύψους €2 εκατ. άνοιξε, λίγο πριν το καλοκαίρι, το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, συνολικής έκτασης 3.200 τ.μ., το οποίο σχεδιάστηκε για να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων, με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών.

    Επενδύοντας συνολικά πάνω από €2 εκατομμύρια, η Public- Media Markt άνοιξε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στη Λάρνακα 3.000 τ.μ. στο Metropolis Mall, ενώ προχώρησε στην ανακαίνιση του Public στη Λεμεσό, ένα σύγχρονο κατάστημα 2800 τ.μ. Και τα δύο καταστήματα διαθέτουν διευρυμένο προϊοντικό μείγμα, ενώ για πρώτη φορά η μάρκα Public συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, σε μια σύγχρονη omni-channel εμπειρία αγορών. Για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, η εταιρία προσφέρει επίσης στην Κύπρο υπηρεσία next day παράδοσης/εγκατάστασης στις μεγάλες οικιακές συσκευές με εξειδικευμένο προσωπικό.

    Η συγκυρία

    Το 2020 για την Public-Media Markt αλλά και όλους τους κλάδους της οικονομίας ήταν μία χρονιά με σημαντικές προκλήσεις, εξαιτίας της πανδημίας που έφερε ανατροπές στην καθημερινότητα των πελατών. Διανύοντας μία μεταβατική περίοδο εμπορικής και επιχειρησιακής ενοποίησης - υποδομών, ηλεκτρονικών συστημάτων, διαδικασιών, δραστηριοτήτων, κουλτούρας δύο πολύ μεγάλων οργανισμών - η οποία μάλιστα υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, η Public-Media Markt κατά τη διάρκεια της πανδημίας προχώρησε σε επιπλέον πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της αύξησης του όγκου των παραγγελιών

    Ενώ το πλάνο της συγχώνευσης με νέες επενδύσεις συνεχιζόταν απρόσκοπτα, η εστίαση της εταιρείας ήταν η κάλυψη των νέων αναγκών των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, που δημιουργήθηκαν, λόγω των περιοριστικών μέτρων και των αναγκών για εργασία και εκπαίδευση από το σπίτι.

    To Public ξεχωρίζει για το concept που αγάπησαν οι καταναλωτές από το 2005 το οποίο βασίζεται πρωτίστως στη μοναδική εμπειρία αγορών και διασκέδασης που προσφέρει σε όλη την οικογένεια στα φυσικά καταστήματα. Μία εμπειρία την οποία δεν είχαν την ευκαιρία οι καταναλωτές να απολαύσουν εν μέσω πανδημίας και διαδοχικών lock down.

    Η εταιρεία, έχοντας ως επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία των πελατών της, επιτάχυνε τις επενδύσεις της σε:

    - καταστήματα,

    - υποδομές,

    - νέες συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών με 2 νέα τηλεφωνικά κέντρα  και των logistics με εταιρίες διανομής και courier

    - νέες υπηρεσίες

    - ενώ παράλληλα, διεύρυνε την προϊοντική της γκάμα με 1.500 νέα προϊόντα.

    Αν και το τέλος του 2020 βρήκε την Public-Media Markt με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, η εταιρεία το 2021 υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ