Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 11-Οκτ-2021 08:03

    Ανανεώνει τον στόλο η Latsco του Ομίλου Λάτση - Το τελευταίο deal

    Ανανεώνει τον στόλο η Latsco του Ομίλου Λάτση - Το τελευταίο deal
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Γεωργίου

    Στρατηγική ανανέωσης του στόλου της φαίνεται πως υλοποιεί η Latsco Marine Management του Ομίλου Λάτση, καθώς διάφοροι ναυλομεσίτες αναφέρουν πως πούλησε ένα από τα παλαιότερα πλοία που διαθέτει, λίγες μόλις εβδομάδες, μετά από ένα παρόμοιο deal.

    Ειδικότερα, ο οίκος Seasure Shipbroking συνδέει τη ναυτιλιακή με την πώληση του VLGC (Very Large Gas Carrier), μεταφοράς LPG, "Hellas Fos" (χωρητικότητας 82.352 κυβικών μέτρων και κατασκευής 2008 στη Νότια Κορέα).

    Η συμφωνία φέρεται πως έκλεισε στα 48,5 εκατ. δολάρια, τίμημα που, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, συμβαδίζει με τα επίπεδα της αγοράς για ένα τέτοιου τύπου βαπόρι. Πάντως, την ημέρα της πώλησης ο οίκος VesselsValue το αποτιμούσε στα 46,3 εκατ. δολάρια.

    Ναυλομεσίτες λένε στο Capital.gr πως η ναυτιλιακή είχε θέσει προς πώληση το επίμαχο πλοίο τους προηγούμενους μήνες, με στόχο η παράδοσή του στο νέο ιδιοκτήτη να λάβει χώρα εντός του τελευταίου τριμήνου του τρέχοντος έτους.

    Νεανικός στόλος

    Το "Hellas Fos" είναι μαζί με τα "Hellas Glory" και "Hellas Serenity" τα παλαιότερα VLGCs του στόλου της εταιρείας, στο "τιμόνι" της οποίας είναι ο Πάρις Κασιδόκωστας Λάτσης. Τα υπόλοιπα έχουν ναυπηγηθεί από το 2015 κι έπειτα. 

    Υπενθυμίζεται ότι κατά τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου, η Latsco φέρεται να πούλησε το MR (medium range) tanker "Hellas Explorer" (χωρητικότητας 51.309 dwt και κατασκευής 2008), έναντι 12,8 εκατ. δολαρίων. Ένα ακόμη παλαιότερο βαπόρι, συγκριτικά με τα υπόλοιπα του στόλου. 

    Γενικότερα, η εταιρεία διαχειρίζεται ένα αρκετά νεανικό στόλο (μέση ηλικία περίπου τα επτά έτη) και οι πρόσφατες κινήσεις της πιστοποιούν ότι στοχεύει να βελτιώσει το ηλικιακό προφίλ του. 

    Προς αυτήν την κατεύθυνση, υλοποιεί ναυπηγικό πρόγραμμα σε πλοία μεταφοράς LNG, αλλά και υπερ-δεξαμενόπλοια (VLCCs). Μέσα στο έτος παρέλαβε τα LNG carriers "Hellas Athina" και "Hellas Diana", τα οποία φέρεται να είναι ναυλωμένα στην Trafigura, ενώ τα tankers θα παραδοθούν το 2022. Συνολικά η ναυτιλιακή διαχειρίζεται, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, 29 πλοία, εκ των οποίων 18 είναι tankers και 11 gas carriers.

    Πίστη στο gas

    Η Latsco στηρίζει τη χρήση των LNG και LPG στη ναυτιλιακή βιομηχανία, εκτιμώντας ότι είναι η ιδανική μεταβατική λύση στο "δρόμο" για τις μηδενικές εκπομπές. 

    "Ο ρεαλιστικός στόχος για την επόμενη δεκαετία είναι το gas. Βλέπουμε ήδη κυριαρχία του LNG, το οποίο προχωρά και εφαρμόζεται ήδη σε αρκετά πλοία. Ακολουθεί το LPG, το οποίο κάνει ορισμένα δειλά βήματα και φαίνεται μία πρακτική επιλογή" είχε επισημάνει σε webinar ο Αντώνης Γεώργαντζης, τεχνικός διευθυντής της εταιρείας.

    Προσλήψεις

    Σημειώνεται, τέλος, ότι η Latsco πραγματοποιεί κινήσεις ενίσχυσης σε όλα τα επίπεδα, καθώς, όπως έκανε γνωστό, μέσω αναρτήσεων στο LinkedIn, αναζητά προσωπικό για διάφορες θέσεις. Πρόκειται για θέσεις που αφορούν, μεταξύ άλλων, υπηρεσίες ναυλώσεων και το τμήμα IT.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ