Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Οκτ-2021 20:51

    Optima Bank: Θα σταθούμε στο πλευρό των επιχειρήσεων που επέζησαν της δεκαετούς λαίλαπας

    Optima Bank: Θα σταθούμε στο πλευρό των επιχειρήσεων που επέζησαν της δεκαετούς λαίλαπας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την αποφασιστικότητα της Optima Bank να σταθεί στο πλευρό των ελληνικών επιχειρήσεων "που επέζησαν της δεκαετούς λαίλαπας της οικονομικής κρίσης", αλλά και να "τρέξει όσο το δυνατόν περισσότερο μπροστά" εξέφρασε σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρός της, Γεώργιος Τανισκίδης, κατά τη διάρκεια γεύματος εργασίας με δημοσιογράφους.

    Ο κ.Τανισκίδης υπενθύμισε ακόμα ότι η Τράπεζα - που ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2019 - έχει "περάσει" σε οργανική κερδοφορία από τον περασμένο Μάρτιο, ενώ γνωστοποίησε ότι οι καταθέσεις ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2021 σε 1,108 δισ. ευρώ (σ.σ. +47%, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020), τα δανειακά υπόλοιπα αυξήθηκαν σημαντικά, στα 763 εκατ., και οι εγγυητικές διαμορφώθηκαν σε 117 εκατ. ευρώ. 

    Κληθείς να σχολιάσει τα παράπονα των επιχειρήσεων ότι δεν λαμβάνουν επαρκή χρηματοδότηση από τις τράπεζες είτε ότι χρηματοδοτούνται με υψηλά επιτόκια, ο κ.Τανισκίδης είπε χαρακτηριστικά: "το ελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει καταθέσεις 173 δισ. ευρώ και χορηγήσεις 121 δισ. Με άλλα λόγια υπάρχει περίσσεια 52 δισ. ευρώ", άρα όποιος πληροί τις προϋποθέσεις για να χρηματοδοτηθεί, δανειοδοτείται.

    Ο πρόεδρος της Optima Bank υπογράμμισε ακόμα ότι οι τράπεζες έχουν "αγκαλιάσει" πλέον πολύ περισσότερο τις καταθέσεις κι αρχίζουν σταδιακά να δίνουν δάνεια σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ενώ υπενθύμισε ότι ως ένα ίδρυμα με 27 μήνες λειτουργίας, η Optima "δεν κουβαλάει στενοχώριες από το παρελθόν", όπως κόκκινα δάνεια. "Στους 27 μήνες δεν έχουμε δάνειο σε καθυστέρηση" τόνισε.

    Για τις πληθωριστικές πιέσεις

    Στο ερώτημα δε, αν οι εισαγόμενες πληθωριστικές πιέσεις στην Ελλάδα θα μπορούσαν να υποχωρήσουν ακόμα και εντός του 2022, ο κ.Τανισκίδης εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι οι ανατιμήσεις που καταγράφονται διεθνώς σε πρώτες ύλες, ενέργεια και μεταφορές, λόγω της απότομης επανεκκίνησης της παγκόσμιας οικονομίας μετά την πανδημία, σταδιακά θα υποχωρήσουν.

    "Ολοένα περισσότερες μηχανές δουλεύουν (για να παράγουν), άρα θεωρώ πως η προσφορά (προϊόντων) σταδιακά θα καλύψει τη ζήτηση και η κατάσταση θα ισορροπήσει" είπε.

    Phigital: συνδυάζοντας τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο

    Σε ξενάγηση που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα στο κατάστημα της Τράπεζας επί της οδού Τσιμισκή 17, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε η εφαρμοσμένη ιδέα του "phigital", δηλαδή ενός καταστήματος με βραβευμένο αρχιτεκτονικό design, που συνδυάζει τις άρτιες ψηφιακές υπηρεσίες με τη φυσική παρουσία, μέσω της οποίας χτίζεται σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

    Την ξενάγηση έκανε ο διευθυντής του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας, Δημήτρης Παπαγεωργόπουλος, παρουσία των διευθυντών Μάρκετινγκ και Προϊόντων, Αλέξανδρου Βλαγκούλη και Επιχειρηματικής Τραπεζικής, Πάρι Οικονόμου και των διευθυντριών των καταστημάτων της Τσιμισκή και της Καλαμαριάς, Μαρίας Λαδοπούλου και Βαρβάρας Μυλωνά αντίστοιχα.

    Το κατάστημα της Τσιμισκή -ένα από τα τρία της Optima στη Θεσσαλονίκη, μαζί με εκείνα της Καλαμαριάς (στην Εθνικής Αντιστάσεως) και του Ευόσμου (στην 28ης Οκτωβρίου) και ένα τα 26 που λειτουργούν στο σύνολο της χώρας- επιδιώκει να κάνει πράξη τη βασική επιδίωξη της Τράπεζας για μια ανθρωποκεντρική εμπειρία: δεν υπάρχει γκισέ -άρα ούτε ουρές- λειτουργούν κλειστά γραφεία συνεργασίας και συνάντησης για επιχειρήσεις ή ιδιώτες που αναζητούν επενδυτικές επιλογές, ώστε να υπάρχει ιδιωτικότητα, και οι συναλλαγές είναι "paperless" (φυλλάδια και αφίσες αντικαθίστανται από ψηφιακές οθόνες, ενώ για τις αναλήψεις και τις καταθέσεις λειτουργούν -για πρώτη φορά σε ελληνική τράπεζα, σύμφωνα με τα στελέχη της- μηχανήματα TCR (teller cash recycler/αυτόματοι ταμειολογιστές). Η Τράπεζα δεν στοχεύει πάντως να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των καταστημάτων της.

    "Η μεγαλύτερη επιβράβευση και το μεγαλύτερο βραβείο για εμάς είναι η εμπιστοσύνη που έχουμε κερδίσει από τους πελάτες μας. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται από το πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης τους, το οποίο αποτυπώνεται στον δείκτη NPS (σ.σ. δείχνει αν ο πελάτης θα πρότεινε την τράπεζα σε κάποιον άλλον), που παραμένει σταθερά πάνω από 85, όταν πασίγνωστες πολυεθνικές δεν έχουν πάνω από 65-70" τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας, Δημήτρης Κυπαρίσσης, σημειώνοντας ότι το άνοιγμα της τραπεζικής σχέσης (τραπεζικός λογαριασμός - έκδοση χρεωστικής κάρτας - κωδικοί e-banking) μπορεί να γίνει εντός 15 λεπτών, με μόνο μια υπογραφή.

    Υπενθυμίζεται, ότι στις αρχές του 2021 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της τράπεζας κατά 80 εκατ. ευρώ, στην οποία συμμετείχαν η οικογένεια Βαρδινογιάννη και 27 ακόμη επενδυτές.

    ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ