Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 06-Αυγ-2021 07:38

    Rebound στο επτάμηνο για τα Attica Πολυκαταστήματα

    Rebound στο επτάμηνο για τα Attica Πολυκαταστήματα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Στην καλαθοσφαίριση, το ριμπάουντ, είναι η επιτυχημένη ανάκτηση κατοχής της μπάλας μετά από ένα χαμένο σουτ ή μια ελεύθερη βολή.  Και η περσινή χρονιά χάθηκε, λόγω της πανδημίας και των μέτρων περιορισμού της λειτουργίας των καταστημάτων, για το εγχώριο λιανεμπόριο ένδυσης.

    Το ερώτημα είναι ποιοι, πόσοι παίκτες και σε τι βάθος χρόνου θα καταφέρουν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος για να επανέλθουν στα προ covid επίπεδα. 

    Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχει στη διάθεση του το capital.gr προκύπτει πως ένα από τα εγχώρια δίκτυα λιανικής που έχει καταφέρει να ανακτήσει μέρος του χαμένου εδάφους και να πλησιάσει τα επίπεδα του 2019 είναι τα Attica Πολυκαταστήματα. 

    Τον Ιούλιο, όπου τα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας δούλεψαν όλες τις ημέρες, ο τζίρος ήταν 18% υψηλότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

    Το ακόμη πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο φετινός Ιούλιος είναι ο 6ος καλύτερος μήνας της Attica Πολυκαταστήματα την τελευταία 8ετία τη στιγμή που η tax free αγορά -αφορά αγορές με επιστροφή ΦΠΑ για καταναλωτές χωρών εκτός της Ε.Ε. και αντιπροσώπευε το 17% του τζίρου της εταιρείας το 2019- συνεχίζει να υπολείπεται κατά 50% από το 2019. 

    Συνολικά, σε επίπεδο επταμήνου, οι πωλήσεις της Attica Πολυκαταστήματα -σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται ο τζίρος του e-shop- άγγιξαν τα 67 εκατ. ευρώ, από 70 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και 106 εκατ. ευρώ που ήταν το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2019. 

    Όμως τα στοιχεία δεν είναι συγκρίσιμα, διότι το επτάμηνο του 2019 τα καταστήματα της Attica Πολυκαταστήματα δούλεψαν χωρίς περιορισμούς όλες τις ημέρες του εξεταζόμενου χρονικού διαστήματος.

    Πέρυσι τα καταστήματα, λόγω των περιορισμών που επεβλήθησαν, δούλεψαν 126 ημέρες μέσα στο επτάμηνο ενώ εφέτος το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου ήταν ανοικτά μόλις 111 ημέρες. 

    Αυτό στην πράξη σημαίνει πως το επτάμηνο του 2019 τα Attica Πολυκαταστήματα τζίραραν ημερησίως 589.000 ευρώ, πέρυσι 554.000 ευρώ ενώ εφέτος η ημερήσια είσπραξη ήταν 603.000 ευρώ. 

    Επιπλέον η επαναλειτουργία του λιανεμπορίου έγινε εφέτος με αρκετούς περιορισμούς.

    Τις πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας επιτρέπονταν η παρουσία στο Attica στην Πανεπιστημίου μόλις 20 ατόμων -για τον λόγο αυτό τις πρώτες ημέρες άνοιξε μόνο το ισόγειο όπου είναι τα καλλυντικά- τα καλλυντικά- στη συνέχεια ο επιτρεπόμενος αριθμός αυξήθηκε στα 580 άτομα και από τις 19 Ιουνίου είναι 1.780 άτομα για το κατάστημα της Πανεπιστημίου, 690 για το Attica στο Golden Hall, 430 για το κατάστημα της Τσιμισκή και 270 για το κατάστημα που βρίσκεται στο Cosmos. 

    Σε αυτή την καλή πορεία συνέβαλε η αύξηση της μέσης απόδειξης κατά 20% σε σχέση με το 2019. Υπό αυτά τα δεδομένα η εταιρεία αναμένει ότι τη φετινή χρονιά θα κλείσει με τζίρο στα επίπεδα των 140 εκατ. ευρώ, από 100 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι και 180 εκατ. ευρώ το 2019.  

    Αναφορικά με τα επενδυτικά σχέδια, η Attica Πολυκαταστήματα θα ρίξει "άγκυρα” και στη μεγάλη επένδυση στο Ελληνικό με κατάστημα έκτασης 10.000 τ.μ. -στο οποίο δεν θα υπάρχουν όλες οι κατηγορίες προϊόντων- ενώ θα ανοίξει διψήφιο αριθμό monobrands. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ