Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 22-Ιουλ-2021 07:39

    H Lidl ρίχνει ένα ακόμη οχυρό

    Το παράδειγμα της Lidl Ελλάς στη μάχη κατά των πλαστικών
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Τη δυνατότητα που δίνει Κοινή Υπουργική Απόφαση για λειτουργία των επιχειρήσεων με διευρυμένο ωράριο ενεργοποίησε η αλυσίδα Lidl.

    Εν αντιθέσει με το σύνολο των υπολοίπων αλυσίδων σούπερ μάρκετ που λειτουργούν μέχρι τις 9 το βράδυ τις καθημερινές και έως τις 8 το βράδυ το Σάββατο, η Lidl επέκτεινε το ωράριο λειτουργίας της. 

    Το δίκτυο των καταστημάτων της λειτουργεί πλέον καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή μέχρι τις 21.30 και το Σάββατο μέχρι τις 21.00. Ωστόσο όπως αναφέρει στον διαδικτυακό της τόπο, το ωράριο των καταστημάτων ενδέχεται να αλλάξει βάση κυβερνητικών αποφάσεων. 

    Με βάση την τελευταία ΚΥΑ -ισχύει έως και την ερχόμενη Δευτέρα 26 Ιουλίου- τα σούπερ μάρκετ και γενικότερα τα καταστήματα τροφίμων μπορούν να λειτουργούν από τις 7 το πρωί έως τις 9:30 το βράδυ και τα εμπορικά, τα malls, τα εκπτωτικά χωριά και τα shops in a shop μπορούν να λειτουργούν προαιρετικά από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. 

    Σχετικά με την πορεία των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το πρώτο εξάμηνο, αυτή σύμφωνα με τη Nielsen, κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +1,1%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσίασαν παρόμοια τάση, στο +1%.

    Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων,  τα τρόφιμα και ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύχθηκε με +2,3%, ενώ  οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης εμφάνισαν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με το 2020, κατά -3,5% και -2,1% αντίστοιχα.

    Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) σημείωσε, διψήφια ανάπτυξη +10,3%, η οποία σχετίζεται κυρίως με το διάστημα όπου το λοιπό λιανεμπόριο βρισκόταν σε αναστολή λειτουργίας, ενώ τα Φρέσκα και επί Ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν οριακή μείωση στο -0,5%.

    Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2,500τ.μ. (hypermarkets) εξακολουθούν να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,2% στις πωλήσεις τους.

    Σε ρυθμό ανάπτυξης, ωστόσο αρκετά πιο μετριοπαθή, ακολουθούν και οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +1,5%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

    Στο επίπεδο των επιμέρους γεωγραφικών περιοχών η Αττική είναι η μοναδική περιφέρεια, που παρουσιάζει αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης, στο -0,9%, ενώ αντίθετα η Πελοπόννησος αναπτύσσεται συγκριτικά πιο θετικά, με +5,8%.   

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ