Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Ιουλ-2021 14:07

    Γιατί η δικτύωση της επιχείρησής σας είναι σήμερα πιο απαραίτητη από ποτέ

    Γιατί η δικτύωση της επιχείρησής σας είναι σήμερα πιο απαραίτητη από ποτέ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η εξωστρέφεια είναι η λέξη κλειδί στην εποχή του παγκόσμιου επιχειρείν. 

    Το χρονικό διάστημα που προηγήθηκε συνοδεύτηκε από περιορισμούς, οι οποίοι επηρέασαν πολλές επιχειρηματικές δραστηριότητες, ειδικά στο κομμάτι του εμπορίου. Οι δυσκολίες που έφεραν οι συνθήκες οι οποίες δημιουργήθηκαν μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και η πολύμηνη περιπέτεια που ακολούθησε οδήγησαν πολλές εταιρείες με εμπορική δραστηριότητα σε αναγκαστική εσωστρέφεια, κάτι που τις κράτησε πίσω, σε μία περίοδο που έπρεπε να συνεχίσουν να είναι δικτυωμένες και να παραμείνουν σε τροχιά επιβίωσης - αλλά και ανάπτυξης. 

    Η δικτύωση είναι απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης των επιχειρήσεων σε κάθε εποχή και ίσως μάλιστα αυτή η περίοδος –όσο και αν ακούγεται παράδοξο– να είναι η πλέον κατάλληλη ώστε όσοι δραστηριοποιούνται στο εμπόριο να αξιοποιήσουν χαρακτηριστικά εξωστρέφειας, με στόχο να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της εποχής που σίγουρα είναι έντονες και απαιτούν έξυπνες κινήσεις, πρωτοβουλίες και δράσεις. Η εξωστρέφεια μπορεί να αποτελέσει την απάντηση στις δυσκολίες που έφερε η πανδημία και τον τρόπο για να δει μία εταιρεία το μέλλον της με σημαντικές προοπτικές. Από τα παραπάνω ωστόσο, προκύπτει σίγουρα το ερώτημα: Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό σε μία συγκυρία κατά την οποία συνεχίζουν να υφίστανται περιορισμοί;

    Ενίσχυση εμπορικών δεσμών

    Τα προβλήματα που έφερε το πολύμηνο lockdown είναι δεδομένα, υπάρχουν ωστόσο οι τρόποι για να παρακαμφθούν και οι εταιρείες να προχωρήσουν σε ενίσχυση της εξωστρέφειάς τους. Το να επιδιώξει μία εταιρεία εμπορικές σχέσεις είναι κάτι εφικτό, ακόμη και αυτή την εποχή που μεγάλο μέρος των επικοινωνιών γίνεται μέσω ηλεκτρονικών καναλιών. Υπάρχουν οι δυνατότητες εκείνες να διευρύνει τις επαγγελματικές επαφές της και, όσον αφορά το κομμάτι του εμπορίου, να παραμείνει ενεργή στο κομμάτι των εισαγωγών/εξαγωγών προϊόντων.

    Η δικτύωση μέσω επαφών με άλλες εταιρείες μπορεί να συνεχιστεί και με άλλους τρόπους στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας και δίνει τις λύσεις σε περιπτώσεις που η απουσία προσωπικών και εκ του σύνεγγυς εμπορικών επαφών μπορεί να δυσκολεύει ενδεχόμενες συνέργειες. Ζώντας στην εποχή του Διαδικτύου, κάθε εμπορική εταιρεία μπορεί πλέον να αναζητήσει και να βρει τους τρόπους να δικτυωθεί στην παγκόσμια αγορά, να αναζητήσει συνεργασίες, να προωθήσει τα προϊόντα της - και όλα αυτά από τα γραφεία της. Οι εποχές που έπρεπε να επενδύσουν τα στελέχη της σε απαιτητικά ταξίδια σε μακρινές χώρες, με στόχο να αναζητήσουν προοπτικές προώθησης των προϊόντων τους - με πιθανότητες ακόμη και για αποτυχημένα deals - έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και η απάντηση δίνεται ηχηρά από τον ψηφιακό κόσμο.

    Εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα από επαγγελματικά ταξίδια, μια επιχείρηση μπορεί να επενδύσει σε άλλες πτυχές της δραστηριότητάς της όπου υπάρχει η ανάγκη, ή στην υιοθέτηση νέων πρακτικών που θα έκαναν τη λειτουργία της πιο ασφαλή για τις νέες συνθήκες. 

    Διευρύνοντας τους διεθνείς ορίζοντες των επιχειρήσεων

    Μια οργανωμένη και αξιόπιστη πλατφόρμα διασύνδεσης επιχειρήσεων είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να ωφεληθεί μια επιχείρηση που θέλει να ενισχύσει την εξωστρέφειά της. Μία διαδικτυακή πύλη διεθνούς εμπορίου που έχει πετύχει να αποτελέσει αρωγό ελληνικών και κυπριακών εταιρειών στο κομμάτι της δικτύωσής τους στην παγκόσμια αγορά είναι το Exportgate. Η βραβευμένη πύλη της Eurobank παρέχει την τεχνογνωσία, το δίκτυο και τη τη συνολική εμπορική πληροφόρηση, ώστε να διευρύνει τους διεθνείς ορίζοντες των επιχειρήσεων και να τις βοηθήσει να συνδεθούν με εμπορικούς εταίρους και να αναζητήσουν συνέργειες για τα προϊόντα τους σε ολόκληρο τον κόσμο - από όπου και αν εργάζονται σήμερα. Αποτελεί μια πρωτοβουλία, η οποία υλοποιείται το 2013, έχοντας προσελκύσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο επισκέπτες από 110 χώρες, ενώ αριθμεί πάνω από 4.800 μέλη-ελληνικές επιχειρήσεις, καλύπτοντας όλους τους δυναμικούς κλάδους της χώρας.

    Μέσα από τη βιβλιοθήκη διεθνούς εμπορίου του Exportgate, με πληροφόρηση που επικαιροποιείται συνεχώς, οι ελληνικές εξαγωγικές και εισαγωγικές επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση σε εμπορική πληροφόρηση για πάνω από 180 χώρες παγκοσμίως σχετικά με τάσεις αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή ανά χώρα, καθώς και έχουν στη διάθεσή τους χρήσιμα εργαλεία για τον όγκο και την αξία των εισαγωγών-εξαγωγών ανά προϊόν από και προς τη χώρα ενδιαφέροντος, αλλά και μακροοικονομικά θέματα και στατιστικά στοιχεία για κλάδους και προϊόντα. Οι Ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις μπορούν με απλό και ψηφιακό τρόπο να εντοπίσουν στοιχεία για πάνω από 1.000.000 συνεργάτες σε περισσότερες από 40 χώρες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε 1 εκατομμύριο προσκλήσεις ενδιαφέροντος από πλήθος χωρών παγκοσμίως που είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του.

    Το Exportgate είναι από τα ιδρυτικά μέλη του Trade Club Alliance, του πρώτου ηλεκτρονικού δικτύου διασύνδεσης επιχειρήσεων με την υποστήριξη τραπεζικών ομίλων, επιτρέποντας στις εταιρείες να βρουν εύκολα και γρήγορα εμπορικούς συνεργάτες σε ένα αξιόπιστο περιβάλλον μέσα από την οθόνη του Η/Υ τους, μέσω προηγμένων ψηφιακών εργαλείων, βασισμένων σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. To Trade Club Alliance καλύπτει πάνω από 60 χώρες μέσω 13 Τραπεζικών Ομίλων, αριθμώντας 19.600 μέλη και με στόχο στα επόμενα τρία χρόνια να επιτευχθεί ευρύτερη παγκόσμια κάλυψη με συμμετοχή 20 Τραπεζικών Ομίλων και τη συμμετοχή 100.000 μελών από όλο των κόσμο. Στο πλαίσιο του Trade Club Alliance, υλοποιούνται τα Trade Corridors όπου εντοπίζονται εταιρείες αυξημένου κοινού ενδιαφέροντος για να διερευνήσουν το ενδεχόμενο συναντήσεων στον ηλεκτρονικό ή/και φυσικό κόσμο. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί 2 Trade Corridors με εταιρείες-μέλη τραπεζών του Trade Club Alliance με Ισπανία και Πολωνία, κατά τα οποία πραγματοποιήθηκαν περίπου 200 επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ 34 ελληνικών εταιρειών και 60 διεθνών αγοραστών.

    Παράλληλα, και με αφορμή την τρέχουσα υγειονομική κρίση και τα εμπόδια στις φυσικές επιχειρηματικές επαφές, η Eurobank συμμετείχε τον Νοέμβριο του 2020 στο 1ο Online Business Convention που διοργανώθηκε από 6 τράπεζες-μέλη του Trade Club Alliance (Eurobank, Santander UK, Industrial Bank of Korea, RBC, Credit Agricole, Standard Bank Group) και αποτέλεσε την πρώτη ηλεκτρονική διοργάνωση έκθεσης και διασύνδεσης εταιρειών μελών του TCA στον κλάδο των Τροφίμων και Ποτών, μέσα στο περιβάλλον μία σύγχρονης τεχνολογικά πλατφόρμας virtual εμπορικών εκθέσεων.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

     

    Advertisement