Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Ιουλ-2021 07:47

    Ελεγχόμενες απώλειες για τον δείκτη του κραγιόν

    Ελεγχόμενες απώλειες για τον δείκτη του κραγιόν
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Ανθεκτικός στην κρίση που προκάλεσε η πανδημία, αποδείχθηκε ότι ήταν ο κλάδος των καλλυντικών.

    Παρά το γεγονός ότι τα παραδοσιακά δίκτυα παρέμειναν επί μακρόν σε lockdowns, τα προϊόντα του κλάδου βρήκαν τελικά άλλες διεξόδους για να φτάσουν στον τελικό καταναλωτή. 

    Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΑΒΑΚ) ο τζίρος του κλάδου σε τιμές χονδρικής μειώθηκε κατά 10,3%, στα 620 εκατ. ευρώ.

    Αυτή η ελεγχόμενη πτώση των πωλήσεων, αποδίδεται αφ ενός στην κατακόρυφη αύξηση του διαδικτυακού τζίρου και αφ ετέρου στη μεγαλύτερη διείσδυση στο καλάθι των καταναλωτών μέσω των σούπερ μάρκετ.

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Estee Lauder Hellas, η οποία στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου του 2020 -δηλαδή στο τελευταίο τρίμηνο είχε την επίπτωση της πανδημίας- κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 89,072 εκατ. ευρώ έναντι 83,988 εκατ. ευρώ.

    Σύμφωνα με τη διοίκησή της σημαντική ώθηση στην αύξηση αυτή έδωσε μεταξύ άλλων η ενίσχυση, κυρίως λόγω COVID-19, των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, το λανσάρισμα νέων σημάτων και η περαιτέρω επέκταση υφισταμένων καθώς και οι στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.

    Η εταιρεία σημείωσε κέρδη προ φόρων 9,521 εκατ. ευρώ έναντι 5,159 εκατ. ευρώ. 

    Για τη Γρ. Σαράντης, οι πωλήσεις της στην Ελλάδα την περασμένη χρονιά παρουσίασαν ανάπτυξη 7,8% και διαμορφώθηκαν σε 136,05 εκατ. ευρώ.

    Σε επίπεδο ομίλου ο τζίρος ανήλθε σε 393,38 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 6,30%, με τις πωλήσεις καλλυντικών ευρείας διανομής να καταγράφουν αύξηση 4,17% στα 166,27 εκατ. ευρώ υποστηριζόμενες από το χαρτοφυλάκιο τόσο των ιδιοπαραγόμενων και των διανεμόμενων προϊόντων που παρουσίασαν άνοδο κατά 4,35% και 3,87% αντίστοιχα.

    Τζίρο και κέρδη ρεκόρ εμφάνισε η εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενη FARCOM. Οι πωλήσεις της πέρυσι υπερδιπλασιάσθηκαν ξεπερνώντας τα 14,208 εκατ. ευρώ από 6,379 εκατ. ευρώ το 2019, και τα κέρδη προ φόρων της ανήλθαν στα 3,116 εκατ. ευρώ από 986.575 ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη της άγγιξαν τα 2,368 εκατ. ευρώ.

    H L’Oreal Hellas από την άλλη πλευρά, πέρυσι πραγματοποίησε πωλήσεις 152,021 εκατ. ευρώ από 163,765 εκατ. ευρώ το 2019 (-7,2%), τα κέρδη της ανήλθαν στα 12,819 εκατ. ευρώ από 16,465 εκατ. ευρώ το 2019 (-22,1%), και τα μικτά αποτελέσματα εκμεταλλεύσεως διαμορφώθηκαν στο 12% από 14,2% το 2019.

    Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της L’ Oreal Hellas εκτιμά ότι παρά το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον λόγω COVID – 19 που επηρεάζει αρνητικά την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα μερίδια της διατηρώντας υψηλή κερδοφορία. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ