Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 29-Απρ-2021 08:06

    Το "παράδοξο" με τα αποτελέσματα της B&F

    Το "παράδοξο" με τα αποτελέσματα της B&F
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Η μείωση του κόστους πωληθέντων και των λειτουργικών εξόδων και η αύξηση των λοιπών εσόδων έφερε αύξηση 43,75% στα EBTIDA της B&F σε επίπεδο μητρικής και κατά 65,7% σε επίπεδο ομίλου, παρά την πτώση 31,24% των ενοποιημένων πωλήσεών και μείωση 30,99% του τζίρου της μητρικής. 

    Με βάση τα όσα ανακοίνωσε η B&F, ο τζίρος σε επίπεδο ομίλου υποχώρησε πέρυσι στα 55,17 εκατ. ευρώ από 80,24 εκατ. ευρώ το 2019. Παρά την αρνητική οικονομική συγκυρία λόγω της πανδημίας, το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με το 2019 στο 58% για τον όμιλο και 55% για την εταιρεία ενώ τα EBITDA ξεπέρασαν τα 12,56 εκατ. ευρώ από 8,74 εκατ. ευρώ το 2019 σημειώνοντας αύξηση 43,75% και τα 11 εκατ. ευρώ σε επίπεδο μητρικής καταγράφοντας αύξηση 65,7%.

    Η θετική μεταβολή του ΕΒΙΤDA του ομίλου, σε μια ιδιαίτερη χρονιά όπου η αγορά λόγω των περιορισμών υπολειτούργησε, οφείλεται:

    στη μείωσητου κύκλου εργασιών κατά 25 εκατ. ευρώ

    στη μείωση του κόστους πωληθέντων απ’ όπου προέκυψε όφελος 8 εκατ. ευρώ.

    στη μείωση των λειτουργικών εξόδων απ’ όπου προέκυψε όφελος 8,2 εκατ. ευρώ.

    στην αύξηση των λοιπών εσόδων κατά 1,3 εκατ. ευρώ λόγω της μείωσης των ενοικίων των καταστημάτων.

    Και στο γεγονός ότι στη χρήση του 2019 υπήρξε επιβάρυνση στα λοιπά έξοδα 13 εκατ. ευρώ περίπου που προέκυψε κυρίως από την αποτίμηση των ακινήτων της εταιρείας στην εύλογη αξία.

    Σε ό,τι αφορά στα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιά 1,75 εκατ. ευρώ έναντι ζημιάς 4,4 εκατ. ευρώ το 2019 ενώ οι ενοποιημένες ζημιές μετά φόρων διαμορφώθηκαν 1,180 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 650 χιλ. ευρώ.

    Για την τρέχουσα οικονομική χρήση η διοίκηση της εταιρείας εστιάζει στην επέκταση του δικτύου τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό. Στην κατεύθυνση αυτή έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία και στην αγορά των χωρών της Benelux.

    Επίσης, στα σχέδια της περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές της Ρωσίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας. Έμφαση, δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. 

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ