Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 20-Απρ-2021 14:15

    Evergrande: Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων των $87 δισ. που δεν έχει πουλήσει κανένα όχημα

    Evergrande: Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων των $87 δισ. που δεν έχει πουλήσει κανένα όχημα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην καρδιά του εθνικού εκθεσιακού κέντρου στη Σαγκάη βρίσκεται η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων  Evergrande με εννέα μοντέλα στην οθόνη, που όπως αναφέρει το Bloomgerg είναι δύσκολο να μην δει κανείς. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας βρίσκεται σε έναν από τους μεγαλύτερους θαλάμους απέναντι από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW στην Έκθεση αυτοκινήτου της Κίνας που ξεκίνησε χτες Δευτέρα. Μπορεί η παρουσία της να είναι εντυπωσιακή η αλήθεια ωστόσο είναι κάπως "άβολη" καθώς η Evergrande δεν έχει πουλήσει ούτε ένα αυτοκίνητο. 

    Τους τελευταίους 12 μήνες η μετοχή της στο χρηματιστήριο στο Χονγκ Κονγκ έχει σημειώσει άνοδο 1.000% γεγονός που της επέτρεψε να συγκεντρώσει δισεκατομμύρια δολάρια. Η κεφαλαιοποίησή της ανέρχεται στα 87 δισεκατομμύρια δολάρια, μια κεφαλαιοποίηση που ξεπερνά αυτή της Ford και της General Motors. 

    Τον Μάρτιο του 2019, ο Hui Ka Yan, πρόεδρος της Evergrande και ένας από τους πλουσιότερους άντρες της Κίνας, δεσμεύτηκε να αναμετρηθεί με τον Musk και να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Το crossover Model Y της Tesla Inc. είχε μόλις κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του. Έπειτα από δύο χρόνια από τότε, η Tesla έχει αποκτήσει βάση στην Κίνα, ιδρύοντας το πρώτο της εργοστάσιο εκτός των ΗΠΑ και παραδίδοντας περίπου 35.500 αυτοκίνητα τον Μάρτιο. Ο αντίπαλός της, η κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία οχημάτων, Nio, νωρίτερα αυτό το μήνα έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο όταν η παραγωγή του άγγιξε τα 100.000 ηλεκτρικά οχήματα. 

    Παρά τις υψηλές φιλοδοξίες του, ο Hui έχει επανειλημμένα καθυστερήσει στην πραγματοποίηση των στόχων του όσον αφορά την παραγωγή αυτοκινήτων.  Η παραγωγή αυτοκινήτων, ηλεκτρικών αλλά και άλλων, είναι δύσκολη και απαιτεί μεγάλο κεφάλαια. Τα αποτελέσματα της Nio έγιναν θετικά μόνο στα μέσα του 2020, μετά από χρόνια σοβαρών απωλειών.

    Στην ενημέρωση για τα αποτελέσματα στα τέλη του Μαρτίου αφού η Evergrande ανακοίνωσε απώλειες 67%  για το 2020, ο Hui είπε ότι η εταιρεία σχεδίαζε να ξεκινήσει τη δοκιμαστική παραγωγή στα τέλη του τρέχοντος έτους, αργότερα από ότι προέβλεπε το αρχικό χρονοδιάγραμμα.  Οι παραδόσεις δεν αναμένεται να ξεκινήσουν μέχρι κάποια στιγμή μέσα στο 2022. 

    Οι προσδοκίες για ετήσια παραγωγή από 500.000 έως 1 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως τον Μάρτιο το 2022 επίσης άλλαξαν και πλέον τοποθετούνται για το 2025. Ωστόσο η εταιρεία εξέδωσε μια εντυπωσιακή νέα πρόβλεψη για 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο έως το 2035.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ