Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 02-Μαρ-2021 08:14

    Η Βίκος βάζει "πόδι" στην cola zero

    Η Βίκος βάζει "πόδι" στην cola zero
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Πρεμιέρα σήμερα Τρίτη κάνει το νέο προϊόν της ηπειρώτικης οικογενειακής βιομηχανίας Βίκος.

    Πρόκειται για την Βίκος Cola Zero η οποία όπως ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης τύπου ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρείας, είναι η ελληνική πρόταση στην κατηγορία zero η οποία θα είναι κατά 20% φθηνότερη στο ράφι. 

    Γιατί όμως η ηπειρώτικη βιομηχανία επέλεξε να εισέλθει και στην υποκατηγορία zero; Όπως είπε ο ίδιος πρόκειται για μια κατηγορία η οποία από το 2016 έως και το 2020 έχει καταγράψει ανάπτυξη 57% και 18% σε σχέση με το 2019 και αποτελεί πλέον το 30% της κατηγορίας cola. Δηλαδή 1 στους 3 καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν cola zero sugar, είπε ο κ. Σεπετάς. 

    Το βασικό προϊόν των προϊόντων cola παραμένει βέβαια η cola regular με κατανάλωση 75 εκατομμύρια λίτρα ενώ η cola με στέβια πουλά ετησίως περί τα 10 εκατομμύρια λίτρα. 

    Αναφορικά με την πορεία της Βίκος στην κατηγορία των αναψυκτικών, το μερίδιο της ανέρχεται πλέον στο 5% και στο 4,2% στην κατηγορία cola όπου την τελευταία τετραετία έχει εμφανίσει ανάπτυξη 578%. 

    "Στόχος μας” είπε ο κ. Σεπετάς, "ήταν να δημιουργήσουμε προϊόντα με πραγματικά μηδέν ζάχαρη, με διαφορετική προσέγγιση από τον leader της αγοράς”.

    Και συνέχισε "αυτό που κοιτάζουμε πριν από κάθε λανσάρισμα είναι να γνωρίζουμε τι ζητάει η αγορά, τι όγκος κρύβεται πίσω από κάθε προϊόν και να βρεθεί η κατάλληλα στιγμή για να γίνει αποδεκτό το προϊόν από αυτούς που έχουν τη διανομή”. Σχετικά με την πορεία της Βίκος την περασμένη χρονιά, ο ίδιος είπε πως η χρονιά "έκλεισε” οριακά πτωτικά. 

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ