Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 23-Φεβ-2021 21:04

    "Μπλόκο" στο leasing 300 λεωφορείων λόγω… παρεξήγησης

    "Μπλόκο" στο leasing 300 λεωφορείων λόγω… παρεξήγησης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε… παρεξήγηση αποδίδει η ΟΣΥ την μη έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο των συμβάσεων για την προμήθεια 300 λεωφορείων με leasing, μετά από ανοικτό διαγωνισμό που διενεργήθηκε τον προηγούμενο μήνα στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για την αύξηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα.

    Σχολιάζοντας την με αριθμό 50/2021 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον διαγωνισμό η ΟΣΥ ΑΕ αναφέρει ότι οι λόγοι της μη έγκρισης οφείλονται σε εσφαλμένη πληροφόρηση και για αυτό αποφάσισε την άμεση υποβολή αίτηση ανάκλησης για την άρση της παρερμηνείας. 

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΟΣΥ στο ΣΤ΄ Κλιμάκιο δημιουργήθηκε "η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα προσφερόμενα λεωφορεία, σε περίπτωση ολοκλήρωσης του διαγωνισμου και παραλαβής τους από την Ο.ΣΥ. Α.Ε., δεν θα είχαν πλευρικά ανοιγοκλειόμενα παράθυρα”.

    Η παρανόηση αυτή οφείλεται στο ότι υποβλήθηκαν πέραν των δεσμευτικών εγγράφων του διαγωνισμού και επιπλέον έγγραφα (προσπέκτους) παρουσίασης των αρχικών μοντέλων των λεωφορείων, στα οποία τα παράθυρα εμφανίζονταν εν ως μη ανοιγοκλειόμενα. "Όμως, η πραγματικότητα είναι ότι η παρουσίαση ενός οχήματος σε μια διαφημιστική μπροσούρα δεν εμφανίζει το όχημα που θα παραδοθεί αλλά αυτό που είναι κατά τον αρχικό χρόνο παραγωγής”, αναφέρει η εταιρεία. 

    Στη συγκεκριμένη, όμως, περίπτωση, οι διαγωνιζόμενες εταιρείες, δεσμεύονται να παραδώσουν τα οχήματα προς χρήση με ανοιγοκλειομενα παράθυρα επιφέροντας την σχετική μεταβολή.

    "Το ότι όλα τα λεωφορεία θα έχουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, αλλιώς η Ο.ΣΥ. Α.Ε. δεν θα τα παραλάβει, αναφέρεται σαφώς τόσο στη διακήρυξη του διαγωνισμού όσο και στο σχέδιο σύμβασης το οποίο έχουν λάβει και αποδεχτεί στην προσφορά τους οι διαγωνιζόμενες εταιρείες, καθώς επίσης και στις δηλώσεις συμμόρφωσης που έχουν καταθέσει στο φάκελό τους και οι τρεις εταιρείες”, αναφέρει ακόμη η εταιρεία.

    Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός αφορά την προμήθεια 300 ντιζελοκίνητων λεωφορείων (90 αρθρωτά και 210 κανονικά). Ανάδοχοι στον σχετικό διαγωνισμό έχουν αναδειχθεί ο όμιλος Σαρακάκη, το Μεσογειακό Κέντρο Φορτηγού & Λεωφορείου και η Εθνική Leasing. Η μίσθωση των λεωφορείων θα πραγματοποιηθεί για τρία χρόνια με δικαίωμα επέκτασης για ένα ακόμη έτος. 

    Το leasing των λεωφορείων αποτελεί μέρος του σχεδίου που έχει εκπονήσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ενίσχυση των γραμμών του λεωφορειακού δικτύου της Αθήνας στο οποίο περιλαμβάνεται η ανάληψη συγκοινωνιακού έργου 60 γραμμών από τα ΚΤΕΛ Αττικής και η πρόσληψη 367 οδηγών και 56 τεχνιτών. 

    Κώστας Κετσιετζής

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ