Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 18-Φεβ-2021 18:30

    ΔΕΔΔΗΕ: Μηδενίζονται τα τέλη δικτύου διανομής για όλους τους πληγέντες της "Μήδειας"

    ΔΕΔΔΗΕ: Μηδενίζονται τα τέλη δικτύου διανομής  για όλους τους πληγέντες της "Μήδειας"
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 22.24

    Ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

    Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών  που επλήγησαν, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

    Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αφαιρέσει το ποσό που αναλογεί στη χρέωση αυτή από τους λογαριασμούς των συγκεκριμένων πελατών και θα το αποστείλει στους προμηθευτές. 

    Η παραπάνω μείωση θα ενταχθεί στους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές στο επόμενο διάστημα, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης του κάθε προμηθευτή.

    ΔΕΔΔΗΕ: 4.000 νοικοκυριά παραμένουν χωρίς ρεύμα

    Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε ότι τα συνεργεία του συνεχίζουν τις εργασίες καθ΄όλη τη διάρκεια της νύχτας για την αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Αγ.Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο για την επανηλεκτροδότηση άλλων περίπου 4.000 νοικοκυριών.

    Ο ΔΕΔΔΗΕ σημειώνει ότι θέλει να ευχαριστήσει θερμά την Πολιτική Προστασία, τα συνεργεία και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την καθοριστική και πολύτιμη συνδρομή τους.

    Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί στην ανακοίνωσή του όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν  άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης. 

    Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους  ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ