Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 16-Φεβ-2021 08:01

    Bonus από Σκλαβενίτη και πλατφόρμες delivery στο online grocery

    Bonus από Σκλαβενίτη και πλατφόρμες delivery στο online grocery
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Υπερδιπλάσια ανάπτυξη, από αυτή που κατέγραψαν τα online super market μέχρι και τον Οκτώβριο, σημείωσαν οι πωλήσεις του e-grocery στην Ελλάδα το δίμηνο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου. Χρονικό διάστημα που συνέπεσε με το δεύτερο lockdown που επιβλήθηκε στις αρχές Νοεμβρίου, με την ενεργοποίηση του e-shop της Σκλαβενίτης -ανέβασε "ρολά” στις 22 Νοεμβρίου- και με τις πλατφόρμες delivery που διεύρυναν το πελατολόγιό και τις συνεργασίες τους με τα μεγάλα δίκτυα super market. 

    Σύμφωνα με το ετήσιο report της η Convert Group, η δεύτερη καραντίνα επιτάχυνε την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ. Αποτέλεσμα το τέταρτο τρίμηνο οι πωλήσεις των e-super market να καταγράψουν αύξηση +545% -τον Δεκέμβριο σημειώθηκε αύξηση +669%-, από +372% που ήταν στο πρώτο lockdown. 

    Αποτέλεσμα οι πωλήσεις του e-grocery στην Ελλάδα να αυξηθούν πέρυσι κατά 262% ξεπερνώντας τα 163 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ. Τα στοιχεία της Convert Group περιλαμβάνουν τα e-shops των σούπερ μάρκετ και τις πλατφόρμες delivery εκτός των e-fresh.gr και Market In. 

    Η κατηγορία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ήταν τα φρέσκα τρόφιμα (+486% το δεύτερο τρίμηνο και +658% το τέταρτο), με τα τυροκομικά να καταγράφουν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων (+761% το τέταρτο τρίμηνο από +565% το δεύτερο). Σημαντική η ανάπτυξη και για τα κατεψυγμένα τρόφιμα οι πωλήσεις των οποίων το τέταρτο τρίμηνο αναπτύχθηκαν κατά 734% από 576% το δεύτερο αλλά και για τα προϊόντα αρτοποιίας που "είδαν” τις πωλήσεις τους να ενισχύονται 632% το τελευταίο τρίμηνο από 447% που ήταν το δεύτερο τρίμηνο, δηλαδή στην πρώτη καραντίνα. 

    Αναφορικά με το μέσο καλάθι από 100,1 ευρώ που ήταν η αξία του το πρώτο τρίμηνο, στο πρώτο lockdown "έπεσε” στα 82,4 ευρώ, κατέγραψε νέα υποχώρησε το καλοκαίρι στα 77,8 ευρώ και διαμορφώθηκε στα 79,9 ευρώ το τέταρτο τρίμηνο. Αυτό αποδίδεται από την Convert Group στο γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούσαν πιο συχνά οnline παραγγελίες. Επίσης οφείλεται στο γεγονός ότι οι online παραγγελίες από τις πλατφόρμες delivery έχουν αισθητά μικρότερη αξία. 

    Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχεία από το report της Convert Group είναι ότι τη μάχη του ηλεκτρονικού ραφιού κερδίζουν συνεχώς τα επώνυμα προϊόντα έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καθότι το μερίδιό αξίας των τελευταίων στο ηλεκτρονικό καλάθι έχει μειωθεί από το 14,2% το 2017 στο 12,1% το 2020.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ