Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 12-Φεβ-2021 07:58

    Πώς ετοιμάζονται οι εταιρείες courier για το νέο γύρο κλειστών καταστημάτων

    Πώς ετοιμάζονται οι εταιρείες courier για το νέο γύρο κλειστών καταστημάτων
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή 

    Έχοντας νωπή την εικόνα του περασμένου Δεκεμβρίου, όπου παρατηρήθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις και ουρές έξω από τα καταστήματα των εταιρειών courier, το ερώτημα είναι αν θα επαναληφθούν τα ίδια προβλήματα και με το νέο lockdown στην Αττική και σε άλλες περιοχές της χώρας που βρίσκονται στο κόκκινο. 

    Οι εταιρείες courier αναμένουν ότι με τα εμπορικά καταστήματα να κλείνουν για άλλη μια φορά, οι παραδόσεις θα αυξηθούν και πάλι, αλλά όχι όπως τις προηγούμενες φορές. "Σαφώς αναμένεται μια αύξηση στους όγκους αποστολών, όχι όμως τόσο μεγάλη όσο στα προηγούμενο lockdown”, δηλώνει στο Capital.gr ο Κωνσταντίνος Μενεγάκης, γενικός διευθυντής της ACS. 

    "Στα δύο προηγούμενα lockdown υπήρχαν και άλλες συνθήκες που αύξησαν τους όγκους, όπως η γιορτή του Πάσχα, τα Χριστούγεννα, η Black Friday και η Cyber Monday”, εξηγεί ακόμη, σημειώνοντας πως στο lockdown του Νοεμβρίου o όγκος των αποστολών των εταιρειών ταχυμεταφορών, λόγω της αύξησης των αγορών από το ηλεκτρονικό εμπόριο έφτασε απότομα να έχει αυξηθεί σε έως και +90% πάνω από την προηγούμενη χρονιά και έως και +65% από το προηγούμενο lockdown, "με αποτέλεσμα να μην είναι διαχειρίσιμος από τις εταιρείες του κλάδου των ταχυμεταφορών”. Σύμφωνα με τον κ. Μενεγάκη, η ACS κατά το τελευταίο δίμηνο του 2020 διακίνησε και παρέδωσε περισσότερες από 7.500.000 αποστολές.

    Διορθωτικές κινήσεις 

    Έχοντας το προηγούμενο των δύο προηγουμένων lockdown και ειδικά αυτό των εορτών οι εταιρείες προχώρησαν σε ενίσχυση του προσωπικού και των οχημάτων τους. Γεγονός το οποίο δεν βοήθησε άμεσα τα Χριστούγεννα, αλλά αναμένεται ότι θα φανεί σε μια νέα απότομη αύξηση της ζήτησης για μεταφορές. 

    Σύμφωνα με τον κ. Μενεγάκη η ACS έχει πραγματοποιήσει τους τελευταίους μήνες επιπρόσθετες δαπάνες και επενδύσεις, οι οποίες ξεπέρασαν τα 4 εκατ. ευρώ  και αφορούσαν σε έμψυχο και άψυχο δυναμικό και σε κτιριακές υποδομές. "Οι παραπάνω ενέργειες και επενδύσεις είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της τρέχουσας δυναμικότητας διανομής της ACS σε περίπου +40%, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να ανταπεξέλθει σε μεγαλύτερους όγκους αποστολών”, σημειώνει. 

    Παράλληλα, στο πλαίσιο προσαρμογής των νέων δεδομένων της αγοράς, η εταιρεία υλοποιεί το πρόγραμμα αναβάθμισης των καταστημάτων του Δικτύου της, ώστε να ενισχύσει τις δυνατότητές τους στην ανταπόκριση του αυξανόμενου πλήθους και όγκου των αποστολών ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, προγραμματίζει την επέκταση των σημείων παραλαβής και παράδοσης αποστολών "ACS Smart Points" με νέα αυτόματα lockers, καθώς και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κλήσης courier μέσω της εφαρμογής ACS Mobile App. 

    Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η λειτουργία της υπηρεσίας Estimated Time of Arrival (ΕΤΑ) μέσω κινητού, η οποία θα επιτρέπει στον πελάτη να επιλέγει ο ίδιος το χρονικό περιθώριο που θα παραλάβει την αποστολή του, αποδεσμεύοντας έτσι ένα μεγάλο μέρος της ημέρας του, ενώ αναμένεται ότι θα εξαλείψει τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες παράδοσης αποστολών, μεγιστοποιώντας έτσι το σύνολο των παραδόσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

    Σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο η ΑCS προχωρά στην κατασκευή του νέου κέντρου διαλογής δεμάτων στο Αιγάλεω Αττικής, με στόχο την αύξηση της δυναμικότητας. "Η επένδυση αυτή, ύψους 40 εκατ. Ευρώ, θα αλλάξει πραγματικά τα δεδομένα στον κλάδο των ταχυμεταφορών, καθώς θα υπερτριπλασιάσει την τρέχουσα δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της εταιρείας, εκτινάσσοντάς την σε  50.000  αποστολές/ώρα”, σημειώνει ο γενικός διευθυντής της ACS. 

    kostaskets@capital.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ