Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 26-Ιαν-2021 08:21

    Πιτζάμες, ρόμπες και σαγιονάρες οι e-αγορές "μόδας"

    Public.gr και Skroutz.gr δίνουν e-πρόσβαση στους εμπόρους του Πειραιά
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Αλλαγή στην γκαρνταρόμπα έφερε η πανδημία. Από στοιχεία της πλατφόρμας αναζήτησης για είδη μόδας Glami προκύπτει πως οι τέσσερις κατηγορίες προϊόντων που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα διαδικτυακά ήταν οι σαγιονάρες (+1279%), τα ισοθερμικά (+1200%), τα ρούχα ύπνου (+1021%) και οι ρόμπες (+813%). 

    Στις κερδισμένες κατηγορίες συγκαταλέγονται επίσης: τα αθλητικά ρούχα (+775 %), τα κασκόλ και τα φουλάρια (+750%), τα σορτσάκια (+731%), οι φόρμες (+692 %), τα εσώρουχα (+656%) και τα αξεσουάρ μαλλιών (+480%). 

    Στον αντίποδα οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων ήταν: τα ανδρικά σακάκια και μπλέιζερ (–99%), τα ανδρικά κοστούμια (–88%), οι γόβες (–85%), οι μπότες για το χιόνι (–72%) και οι γαλότσες (–60%).

    Με βάση τα στοιχεία της πλατφόρμας που μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, πέρυσι ο τζίρος της εγχώριας e- μόδας αυξήθηκε κατά 54,96% σε σύγκριση με το 2019. 

    Αποτέλεσμα η αξία να αγγίξει τα 952 εκατ ευρώ. Η πανδημία όμως επηρέασε ολόκληρη την αγορά ειδών μόδας (online και φυσικά καταστήματα), η οποία είδε μείωση της τάξης του -20%.

    Η προσδοκώμενη αύξηση του online εμπορίου μόδας για το 2021 είναι +15% με κύκλο εργασιών που θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ (1,094 δισ.).

    Ενώ, έως το 2023, η μελέτη του GLAMI δείχνει ότι το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συνολική αγορά μόδας - σε σύγκριση με το τρέχον 24.5% - θα φτάσει το 27%.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ