Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Ιαν-2021 08:14

    Με το δεξί το 2021 για τα σούπερ μάρκετ …αλλά

    Τι δείχνει το βαρόμετρο της κατανάλωσης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Με το δεξί μπήκε το 2021 για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Την εβδομάδα που έληξε στις 3 Ιανουαρίου (28/12/20-3/1/21) οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 13,7% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2020.

    Σύμφωνα με την IRI το τζίρος της εξεταζόμενη εβδομάδα ξεπέρασε τα 128,16 εκατ. ευρώ με την κατηγορία τρόφιμα να αυξάνει τις πωλήσεις της κατά 15,7%, 7,5% τα είδη οικιακής φροντίδας και 9,9% τα υπόλοιπα είδη.

    Σε ό,τι αφορά στη γεωγραφική κατανομή της ανάπτυξης, οι πωλήσεις στην Αττική ενισχύθηκαν 8,9%, στη Θεσσαλονίκη 18,5%, στη Βόρεια Ελλάδα + 22,4%, στην Κεντρική Ελλάδα 16,4%, 15% στην Πελοπόννησο και 28,2% στην Κρήτη. 

    Πάντως αυτή η ανάπτυξη έχει "φρέναρε” τις τελευταίες ημέρες μετά και τον περιορισμό στον αριθμό των καταναλωτών που επιτρέπεται να είναι μέσα στα σούπερ μάρκετ.

    Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων, από 1 άτομο ανά 10 τ.μ. που ίσχυε μέχρι την Κυριακή 17/1, από τη Δευτέρα 18/1 έγινε 1 άτομο ανά 25 τ.μ.. Αυτή η αλλαγή δημιουργεί σημαντικό περιορισμό στη δυνατότητα εξυπηρέτησης του κοινού κατά 60% από τα σούπερ μάρκετ.

    Τον Νοέμβριο, ο μέσος αριθμός πελατών ανά κατάστημα ανά ημέρα στα σουπερμάρκετ ήταν 858 άτομα. Με τα νέα μέτρα, η μέση εκτιμώμενη ημερήσια δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών μειώνεται από 1.245 πελάτες (100 ανά ώρα) σε 479 πελάτες (40 ανά ώρα). 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ