Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Ιαν-2021 07:44

    Μάχη e-food, Wolt και BOX για το "καλάθι" του σούπερ μάρκετ

    Μάχη e-food, Wolt και BOX για το "καλάθι" του σούπερ μάρκετ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Και εγένετο η Wolt Market Greece. Πρόκειται για τη νέα 100% θυγατρική της Wolt Greece, με την οποία η τελευταία κάνει το πρώτο βήμα στη διανομή προϊόντων super market.

    Η νέα υπηρεσία που, αρχικά, θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, και σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες, σκοπεύει να προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων, παράδοση μέσα σε μισή ώρα, -όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού- live tracking της παραγγελίας, δυνατότητα των καταναλωτών να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία, κ.ά. 

    Εκτός από το τι σκοπεύει να προσφέρει η Wolt, η είσοδός της και στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ αν και έρχεται με αρκετούς μήνες καθυστέρηση, από την ημέρα που το αντίπαλο δέος της η e-food μπήκε σε αυτό το τερέν σε συνεργασία με τον Σκλαβενίτη, η BOX με Κρητικό και Μασούτη και η ελληνική Delivery του ομίλου Μούχαλη με τον ΑΒ Βασιλόπουλο, αναμένεται να επιτείνει τον ανταγωνισμό. 

    Δεν ξέρουμε όμως κατά πόσο αυτή η μάχη θα φέρει και μείωση της ταρίφας που καλούνται να πληρώσουν οι συνεργαζόμενες εταιρείες. 

    Η είσοδος πάντως και της Wolt στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ, επιβεβαιώνει αφ ενός ότι η συγκεκριμένη αγορά "διψάει” για γρήγορη και άμεση παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές και αφ ετέρου έχει …ψωμί. Ίσως είναι και η μόνη που έχει και θα συνεχίσει να έχει ψωμί. 

    Κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία. Οι συνολικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ να έχουν καταγράψει πέρυσι ποσοστιαία άνοδο κοντά στο 10% (πηγή Nielsen), υπερβαίνοντας σε αξία τα 12,7 δισ. ευρώ όπως εκτιμούν πηγές της αγοράς.

    Με τις πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ να έχουν ξεπεράσει πέρυσι, σύμφωνα με την Convert Group, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. 

    Η στροφή των καταναλωτών στις online παραγγελίες και η ανάγκη για παράδοση στο σπίτι, φάνηκε από το πρώτο lockdown όπου τα e-shops των λιανεμπορικών ομίλων "έπεσαν” από τον μεγάλο όγκο των παραγγελιών.

    Kαι στο δεύτερο lockdown όμως καταγράφηκε υψηλή επισκεψιμότητας με αποτέλεσμα την εορταστική περίοδο σε κάποιες αλυσίδες να υπερφορτωθεί το σύστημα.

    Όπως στην αλυσίδα Σκλαβενίτης, το e-shop της οποίας έκανε ντεμπούτο στις αρχές Νοεμβρίου και την εορταστική περίοδο έδινε χρόνο παράδοσης τις 6 ημέρες, ενώ σήμερα όπως αναφέρει στον διαδικτυακό της τόπο λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 4 έως 5 ημέρες. 

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ