Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 14-Δεκ-2020 21:34

    Hotelising: Στο πλευρό του Ελληνα ξενοδόχου με εμπειρία και τεχνογνωσία

    Hotelising: Στο πλευρό του Ελληνα ξενοδόχου με εμπειρία και τεχνογνωσία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το 2020 υπήρξε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία, πλήττοντας ιδιαίτερα το κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας. Ο κορονοϊός ήρθε και έβαλε στον πάγο τον τουρισμό, δημιουργώντας προβλήματα στους Ελληνες ξενοδόχους που δεν γνώριζαν πώς να αντιδράσουν απέναντι σε αυτή την πρωτοφανή κρίση.

    Αυτό ωστόσο δεν συνέβη σε αυτούς που είχαν ενταχθεί στην ομάδα της Hotelising, η οποία αντιμετώπισε με ψυχραιμία το φαινόμενο κορωνοϊός και αναπροσάρμοσε γρήγορα τη στρατηγική της στα νέα δεδομένα, έτσι ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος.

    Με εμπειρία και γνώση στο κομμάτι του τουρισμού, βοήθησε τα ξενοδοχεία της να εκμεταλλευτούν τη συγκυρία προς όφελός τους, διεκδικώντας ένα μεγάλο κομμάτι του εκάστοτε μεριδίου της αγοράς.

    Relux Ios Design Hotel – Ιος

    Με σύμμαχο την Hotelising, μια 100% ελληνική εταιρεία διαχείρισης πωλήσεων ξενοδοχείων, ο κάθε ξενοδόχος κατάφερε να εναρμονιστεί με τις εξελίξεις, εκμεταλλευόμενος το χαμένο έδαφος και γυρίζοντας το κλίμα προς όφελός του.

    Από το 2012, αυτή είναι η αποστολή της Hotelising, η οποία είναι εκεί για να προσφέρει λύσεις στους ξενοδόχους που αδυνατούν να κάνουν αυτή τη δουλειά εσωτερικά και επιλέγουν το outsoursing, δημιουργώντας για λογαριασμό τους κατάλληλες στρατηγικές πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες και τους στόχους τους.

    Με επικεφαλής την Κατερίνα Πετροπούλου η οποία είναι επαγγελματίας του ξενοδοχειακού κλάδου με γνώσεις και εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και του Revenue Management, η Hotelising στήριξε και στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό και τις ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες μέσα απο την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες της.

    πιν
    Κατερίνα Πετροπούλου: Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Hotelising


    Μαζί της ο Δημοσθένης Λεοντής, το έτερον ήμισυ της Hotelising, αλλά και ιδρυτής της Lamway Hotel Management Group, ένας επαγγελματίας του ξενοδοχειακού κλάδου με πολλή αγάπη, γνώση και εμπειρία στον τουρισμό που συνέβαλε στο να πάρει η Hotelising τη σημερινή της μορφή.

    Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των πελατών της

    Η Hotelising ήταν η πρώτη εταιρεία που επικεντρώθηκε κατ’ αποκλειστικότητα στη διαχείριση πωλήσεων ξενοδοχείων, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια στους ξενοδόχους πάνω σε σημαντικές αποφάσεις, ώστε να έχουν το μέγιστο δυνατό κέρδος, μειώνοντας σταδιακά τις μεγάλες προμήθειες των online καναλιών όπως Booking.com, Expedia.com, κλπ.

    Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μέσα σε μια δύσκολη συγκυρία, που ήταν το 2020, σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία της Hotelising άνοιξαν, και παρά τις δυσκολίες, δούλεψαν και κατάφεραν να πετύχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με το μέσο όρο του εκάστοτε προορισμού.

    Ακόμα, εκμεταλλεύτηκαν αυτή τη χρονιά προς όφελός τους, καθώς επικεντρώθηκαν στο να αποσπάσουν καλές κριτκές σε πλατφόρμες όπως το tripadvisor και booking ανεβάζοντας τη βαθμολογία τους και προετοιμάζοντας το έδαφος για την επόμενη χρονιά.

    πιν
    Osom Resort – Μύκονος


    Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της στήριξης που πρόσφερε η Hotelising είναι ότι όλες οι συμφωνίες που υπέγραψαν τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται με γραφεία και tour operators ήταν απολύτως ελεγμένες και κανένας ξενοδόχος δεν έμεινε "στον αέρα".

    Φυσικά, δεν άφησε στον αέρα ούτε το ανθρώπινο δυναμικό των ξενοδοχείων, αφού στήριξε έμπρακτα το προσωπικό τους, όπως στην περίπτωση του Relux Ios Design Hotel, ένα ξενοδοχείο 4* στην Ιο που η εταιρεία έχει προχωρήσει σε υπενοικίαση και προχώρησε στην πρόσληψη του 80% του ανθρωπινου δυναμικού μιας κανονικής σεζόν.

    Ακόμα, όσοι βρέθηκαν κάτω από τα φτερά αυτής της μεγάλης και έμπειρης εταιρείας, δεν αντιμετώπισαν προβλήματα με ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων, αφού είχαν τροποποιήσει από νωρίς τις πολιτικές ακύρωσης και πληρωμών online, ώστε να εναρμονιστούν με τις εξελίξεις και έλαβαν ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο της αγοράς που έκανε κρατήσεις εν μέσω καραντίνας.

    πιν
    Sir Athens Boutique Hotel – Αθήνα

    Καινοτομίες και νέες υπηρεσίες

    Η Hotelising δεν σταματά να αφουγκράζεται την αγορά και τις ανάγκες της, δημιουργώντας τις κατάλληλες υπηρεσίες.

    Παρακολουθώντας συνεχώς τις τελευταίες τάσεις στο hotel revenue management, προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμένες για κάθε επιχείρηση ξεχωριστά, από ξενοδοχεία πόλης έως πολυτελή boutique καταλύματα, δημιουργώντας ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα ενεργειών που ταιριάζει στο προφίλ του κάθε ξενοδοχείου.

    Πρόσφατα, δημιούργησε τη νέα υπηρεσία HOTEL PRO by Hotelising η οποία απευθύνεται σε ξενοδοχεία που έχουν το προσωπικό αλλά όχι την τεχνογνωσία, σε καταλύματα που δεν επιθυμούν να έχουν μόνιμη συνεργασία με εταιρίες διαχείρισης, αλλά και σε ξενοδόχους που θέλουν να εκπαιδευτούν με εξατομικευμένη κατάρτιση. Με αυτή την υπηρεσία όλη η γνώση και η στρατηγική έρχεται να εφαρμοστεί στο εκάστοτε ξενοδοχείο.

    Πηγή: TheTOC.gr 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ