Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 10-Δεκ-2020 08:23

    Αλ. Δανιηλίδης (Αθ. Ζυθοποιία): Προσπαθούμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο

    Αλ. Δανιηλίδης (Αθ. Ζυθοποιία): Προσπαθούμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου η διοίκηση της Heineken, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου, δήλωσε ότι θα μειώσει το κόστος καθώς προετοιμάζεται για μια παρατεταμένη περίοδο μεταβλητότητας και αβεβαιότητας λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Μείωση κόστους της τάξεως του 20% η οποία θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2021.

    Ποιος όμως είναι ο σχεδιασμός για την Ελλάδα και τι σκοπεύει να πράξει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Ο επικεφαλής του ελληνικού βραχίονα της Heineken κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Capital.gr κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Tύπου, δήλωσε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν μείωσε μισθούς, σημειώνοντας: "προσπαθούμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο για τις θέσεις απασχόλησης για να μην αναγκαστούμε να λάβουμε δύσκολες αποφάσεις”. 

    Για τον κ. Δανιηλίδη η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που έχει προκαλέσει η πανδημία τα έχει πάει καλύτερα από το αναμενόμενο. "Είμαστε ευτυχής που τους στόχους που θέσαμε τους πετύχαμε” είπε ο ίδιος και συμπλήρωσε "αποδείξαμε ότι μπορούμε να κινηθούμε πολύ γρήγορα και να πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε”. 

    Πώς το πέτυχε αυτό η εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο που φαίνεται να χάνει εφέτος το 25% της δύναμής του; Μέσα από την υλοποίηση όλων των project και μέσω της αύξησης της εξαγωγικής της βάσης. Όπως είπε ο κ. Δανιηλίδης "η ανάπτυξη των εξαγωγών κατά 5% σε σχέση με το 2019, είναι ένα μικρό θαύμα”. Η ενίσχυση της εξαγωγικής βάσης του ελληνικού βραχίονα της Heineken στηρίχθηκε από τον Ολλανδικό όμιλο, αφού τα προϊόντα που εξήχθησαν πήγαν σε αγορές και εργοστάσια της Heineken στην Ασία και στην Αφρική. Στόχος, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, είναι οι εξαγωγές να ενισχυθούν και να αντιστοιχούν στο 10-15% των πωλήσεων της εταιρείας. Βέβαια η τρέχουσα κρίση επηρέασε το επενδυτικό πλάνο της κυρίως σε ότι αφορά τις επενδύσεις σε εμπορικές δράσεις (διαφήμιση, μάρκετινγκ, κ.λπ.).

    Σε ότι αφορά τη νέα χρονιά, ο κ. Δανιηλίδης εμφανίσθηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος, παρά το γεγονός ότι όπως είπε η επιστροφή του κλάδου στα επίπεδα του 2019 δεν πρέπει να αναμένεται πριν το τέλος του 2022. Όμως εκτιμά ότι το 2021 η εταιρεία την οποία διοικεί θα εμφανίσει σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών και των κερδών υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει ένα νέο lockdown και ο τουρισμός θα κινηθεί ανοδικά. 

    Κάτι που συνδέεται με το γεγονός ότι από την 1η Απριλίου του 2021 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων της Bacardi η οποία τζιράρει στην Ελλάδα ετησίως περί τα 20 εκατ. ευρώ και ελέγχει μερίδιο 11-12% στον κλάδo των αλκοολούχων ποτών. Η νέα αυτή συνεργασία, -για την οποία θα ενημερωθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού- αποτελεί ένα "πρωτόγνωρο βήμα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία αλλά και για τα δεδομένα του μητρικού ομίλου”, είπε ο κ. Δανιηλίδης ο οποίος διευκρίνισε ότι στην παρούσα φάση δεν υπάρχει πλάνο να επεκταθεί στη διανομή και άλλων προϊόντων π.χ. αναψυκτικών. 

    Από την πλευρά της Bacardi ο γενικός διευθυντής της Bacardi Greece κ. Κωνσταντίνος Κουβαράς ανέφερε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επελέγη από τον γνωστό οίκο αλκοολούχων ποτών, σε μια διαδικασία που κράτησε έξι μήνες, για τρεις λόγους: Για το εύρος της κάλυψης της ελληνικής αγοράς και τις σχέσεις που έχει στο χονδρεμπόριο και στο λιανεμπόριο. Για την αποκλειστικότητα στη σχέση μεταξύ των δύο πλευρών και για το μοντέλο λειτουργίας της ομάδας που θα "τρέξει” τη διανομή. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ