Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 16-Νοε-2020 18:44

    Σε φάση ανάπτυξης εισέρχεται το Bread Factory

    Σε φάση ανάπτυξης εισέρχεται το Bread Factory
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε τροχιά ανάπτυξης εισέρχεται το Bread Factory, με νέα μετοχική σύνθεση, διοίκηση αλλά και τη δρομολόγηση επενδύσεων ύψους 3 εκατ. ευρώ στο επόμενο δωδεκάμηνο.

    Το επιτυχημένο concept πολυχώρου τροφίμων που μετρά ήδη 7 καταστήματα στην Αττική  προχωρά σε αναμόρφωση του μοντέλου λειτουργία του με την προσθήκη νέων κωδικών, δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και δημιουργία 2 νέων καταστημάτων στην επαρχία.

    Στο πλαίσιο ανάπτυξης και επέκτασης της εταιρείας, εξαγοράστηκε από την Thunesia Enterprises Limited, το 70% της μητρικής εταιρείας των Bread Factory, η οποία διατηρεί και τα δικαιώματα δικαιόχρησης για όλα τα καταστήματα.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η νέα διοίκηση, υπό τον Αθανάσιο Κολοκυθά ο οποίος εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα, προωθεί άμεσα την δημιουργία δύο ακόμη καταστημάτων σε Λάρισα και Καλαμάτα με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης και λειτουργίας στο επόμενο δωδεκάμηνο, ενώ διερευνά και νέα σημεία για την ανάπτυξη του δικτύου της. 

    Πιο συγκεκριμένα, το πλάνο της νέα διοίκησης, εστιάζει σε τρεις βασικούς άξονες:

    Α) στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων της σε κομβικά σημεία τόσο στην Αττική όσο και στην επαρχία, αμέσως μετά το άνοιγμα σε Λάρισα και Καλαμάτα.

    Β) στη δημιουργία e–shop, σε μια omnichannel προσέγγιση με απώτερο στόχο να προσφέρει στον πελάτη μια αξέχαστη ευχάριστα αγοραστική εμπειρία

    Γ) στην επέκταση  του Concept με την προσθήκη νέων κωδικών, μέσω της  αξιοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος και των δεδομένων που αυτό προσφέρει για τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών.

    "Η  επόμενη μέρα για την ανάπτυξη των Bread Factory, είναι πραγματικότητα, όπως δηλώνει ο Α. Κολοκυθάς, και υλοποιείται με την δημιουργία νέων ισχυρών σημείων πώλησης, την εξέλιξη του μοντέλου των καταστημάτων μας, την προσθήκη νέων προϊόντων αλλά και την προσέγγιση νέων πελατών από το διαδικτυακό κανάλι πώλησης μας". 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ