Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 12-Νοε-2020 10:11

    Ο "ελέφαντας" στο δωμάτιο της ΦΑΓΕ

    Ο "ελέφαντας" στο δωμάτιο της ΦΑΓΕ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Σε μόλις 11 γραμμές, που περιλαμβάνονται στην 33σέλιδη οικονομική της έκθεση για το τρίτο τρίμηνο, η ΦΑΓΕ "κλείνει” το θέμα με το "ναυάγιο” της επένδυσης της στο Λουξεμβούργο

    Σε αυτή τη φειδωλή της τοποθέτηση, η εταιρεία δηλώνει μεν ότι αναζητά μια εναλλακτική τοποθεσία στην περιοχή, δεν απαντά όμως ποιοι ήταν οι λόγοι που την οδήγησαν να εγκαταλείψει τα επενδυτικά της σχέδια στην περιοχή Bettembourg και Dudelange, ούτε δίνει περαιτέρω πληροφορίες για τι ψάχνει η Εισαγγελία του Λουξεμβούργου.

    Περιορίζεται απλά να αναφέρει ότι έχει αποφασίσει να εγκαταλείψει τα προηγούμενα σχέδιά της για την κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας στο Λουξεμβούργο και αναζητά μια εναλλακτική τοποθεσία στην περιοχή.

    Σε άλλο σημείο αναφέρει ότι έχει καταλήξει σε συμφωνία με την τοπική αυτοδιοίκηση, σύμφωνα με την οποία η κυβέρνηση θα επαναγοράσει τη γη που είχε πουλήσει στην εταιρεία για την εγκατάσταση στην αρχική τιμή αγοράς των 27.643.800 ευρώ. Η συναλλαγή αναμένεται να κλείσει το τέταρτο τρίμηνο του 2020, αναφέρει η εταιρεία. 

    Η γαλακτοβιομηχανία που ξεκίνησε από την Ελλάδα στις αρχές του περασμένου αιώνα και μετέφερε την έδρα της στο Μεγάλο Δουκάτο το 2012, πέτυχε το τρίτο τρίμηνο αύξηση των πωλήσεων της 6% σε αξία με αποτέλεσμα αυτές να ανέλθουν στα 133,4 εκατ. δολ. και 5,6% σε όγκο. 

    Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα και την Ιταλία κατά 1%, 18,4%, 4,2% και 20,4%, αντίστοιχα.

    Ενώ οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία κατά 5,6%, 11,3% και 10,2%, ενώ στην Ελλάδα μειώθηκαν 3%.

    Σε επίπεδο εννεαμήνου οι πωλήσεις σε αξία ενισχύθηκαν 2,6% στα 394,4 εκατ. δολ. και σε όγκο  6,4%. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία κατά 0,8%, 10% και 8,5%, αντίστοιχα, ενώ στην Ελλάδα μειώθηκαν 0,7%. Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία αυξήθηκαν 7,4%, 10,8% και 7,9% αντίστοιχα, ενώ μειώθηκαν 1,8% στην Ελλάδα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων