Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 10-Νοε-2020 10:50

    Η εξωστρέφεια έφερε διακρίσεις στην Let’s Ferry

    Η εξωστρέφεια έφερε διακρίσεις στην Let’s Ferry
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την εξωστρέφεια και τη διείσδυση σε διεθνείς αγορές της εταιρείας Let’s Ferry (www.letsferry.com), μέλος του ομίλου Γελασάκη, που δραστηριοποιείται στους τομείς του τουρισμού, της ναυτιλίας και της φιλοξενίας αναδεικνύει η βράβευσή της στο πλαίσιο των βραβείων "Peak Performance Awards" που διοργανώθηκαν λίγο πριν το lockdown από τη Boussias Communications, με την υποστήριξη της Google. Η Let’s Ferry έλαβε δύο χρυσά Peak Performance βραβεία. Το χρυσό βραβείο "Best International Campaign” κέρδισε η καμπάνια της Let’s Ferry που αξιοποίησε το Performance Marketing, συμβάλλοντας στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας. Το χρυσό βραβείο "Best Performance in Travel & Tourism” απονεμήθηκε στη Let’s Ferry για την αποτελεσματική χρήση του Performance Marketing στον Τουριστικό Κλάδο.

    "Η Let’s Ferry παρά τη δύσκολη αυτή περίοδο για τον τουριστικό κλάδο, επενδύει στις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα στο digital marketing" ανέφερε η Digital Director της Let's Ferry Χριστίνα Φωτεινοπούλου κατά την παραλαβή των δύο χρυσών βραβείων.

    Τον περασμένο Ιούλιο, η Let’s Ferry επαναλάνσαρε την ιστοσελίδα. Μέσω του ανανεωμένου της site, οι χρήστες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν εισιτήρια για περισσότερα από 230 λιμάνια σε όλο τον κόσμο, επιλέγοντας μάλιστα πολλαπλές διαδρομές σε μία μόνο κράτηση και τα πιο γρήγορα δρομολόγια στις καλύτερες διαθέσιμες τιμές. Όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή μέσω PayPal.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων