Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Οκτ-2020 08:43

    Η "έξοδος" από την Καλογήρου και τα νέα brands της Attica Πολυκαταστήματα

    Η "έξοδος" από την Καλογήρου και τα νέα brands της Attica Πολυκαταστήματα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Την "έξοδό” της από την εταιρεία Καλογήρου στην οποία κατείχε μειοψηφικό πακέτο μετοχών 10%, μέσω της εταιρείας Vetria που ανέλαβε προ τριετίας τη διάσωση της αλυσίδας υποδημάτων και στην οποία πλειοψηφών μέτοχος είναι ο όμιλος του επιχειρηματία Σάμυ Φάις, αποφάσισε τον περασμένο Μάρτιο το διοικητικό συμβούλιο της Attica Πολυκαταστήματα, επιβεβαιώνοντας παλαιότερα δημοσίευμα του Capital.gr. Στα βιβλία της Attica Πολυκαταστήματα η εν λόγω συμμετοχή έχει αποτιμηθεί στα 1,419 εκατ. ευρώ.

    Την ίδια στιγμή η Attica Πολυκαταστήματα ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των brands της. Χθες έγινε γνωστό πως οι οίκοι SANDRO και MAJE, σε συνεργασία με τα πολυκαταστήματα attica, ήρθαν στην Ελλάδα, με δυο νέες exclusive boutiques στον 1o όροφο του Golden Hall από τις 7 Οκτωβρίου.

    Επίσης σε μια προσπάθεια περιορισμού των επιπτώσεων στις πωλήσεις, λόγω των οικονομικής κρίσης που προκάλεσε η πανδημία, η διοίκηση της Attica Πολυκαταστήματα με στόχο να προσαρμόσει τη λειτουργία της εταιρείας στα νέα δεδομένα, ενισχύει τις πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της συγγενούς εταιρείας Cosmobrands A.E.

    Περαιτέρω, σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, λαμβάνονται μέτρα περιορισμού των λειτουργικών εξόδων καθώς και των εξόδων προώθησης, ενώ παράλληλα αξιοποιούνται τα μέτρα που έχει θεσμοθετήσει η Πολιτεία, όπως είναι η ένταξη προσωπικού σε αναστολή εργασίας.

    Ενώ εντός του πρώτου τριμήνου προέβη σε λήψη δανεισμού 31,9 εκατ. ευρώ ως κεφάλαιο κίνησης μέσω των ανοικτών αλληλόχρεων λογαριασμών που έχει συνάψει με τις πιστώτριες τράπεζες.

    Η υποχρεωτική αναστολή της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων της οδήγησε σε μείωση των πωλήσεων άνω του 47% τον Μάρτιο και 99% τον Απρίλιο, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ενώ για το σύνολο του έτους προβλέπεται να παρουσιάσουν μείωση 20-25% σε σχέση με το 2019, όπως αναφέρεται στις οικονομικές της καταστάσεις

    Κατά τη διάρκεια της περασμένης οικονομικής χρήσης η εταιρεία εμφάνισε πωλήσεις 183,74 εκατ. ευρώ (1,34% υψηλότερες σε σχέση με το 2018), ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 9,6 εκατ. ευρώ από 8,3 εκατ. ευρώ που ήταν το 2018.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ