Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 07-Οκτ-2020 10:00

    Πως η MetLife μπορεί να είναι σύμμαχος των επιχειρήσεων μπροστά στις νέες προκλήσεις

    Πως η MetLife μπορεί να είναι σύμμαχος των επιχειρήσεων μπροστά στις νέες προκλήσεις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

    H ΜеtLife βοηθά τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν το εργασιακό περιβάλλον στα νέα δεδομένα

    Η πανδημία του κορωνοϊού έχει διαμορφώσει ένα νέο πλαίσιο, όχι μόνο στην εργασία αλλά και στην προσωπική ζωή, ένα πλαίσιο το οποίο δημιουργεί νέες, σημαντικές προκλήσεις τόσο για τους εργοδότες όσο και για τους εργαζόμενους. 

    Για τις επιχειρήσεις έχει ξεκινήσει μια δύσκολη προσπάθεια για την αντιμετώπιση των οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας και την ομαλή μετάβαση στην επόμενη ημέρα. Προβάδισμα σε αυτή την προσπάθεια θα έχουν οι επιχειρήσεις που θα καταφέρουν να κινητοποιήσουν τους ανθρώπους τους, προσαρμόζοντας το εργασιακό τους περιβάλλον στις νέες συνθήκες.

    Σε αυτό το νέο πλαίσιο, σημαντικό επίσης ρόλο θα παίξουν η κατανόηση των νέων αναγκών των εργαζομένων, η διατήρηση της καλής υγείας, των ιδίων αλλά και των οικογενειών τους, και η κάλυψη της ανασφάλειας που νιώθουν για το μέλλον τους, στοιχεία που αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες, τόσο για τη διακράτηση των καλύτερων από αυτούς όσο και για τη διατήρηση της παραγωγικότητάς τους. 

    2 στους 3 εργαζόμενους αισθάνονται περισσότερο αγχωμένοι!

    Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με την Έρευνα  Τάσεων στις Ομαδικές Πωλήσεις (Employee Benefits Trends Study) που η MetLife διεξήγαγε στις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, 2 στους 3 εργαζόμενους δήλωσαν ότι αισθάνονται πολύ περισσότερο αγχωμένοι τώρα, σε σύγκριση με την προ της πανδημίας περίοδο. 

    Οι λόγοι του εντόνου άγχους τους αφορούν τόσο στη διατήρηση της υγείας τους σε σχέση με τον ιό, αλλά και στην αγωνία για τη μελλοντική κατάσταση των οικονομικών τους και την ικανότητά τους να ανταπεξέλθουν στις μελλοντικές τους υποχρεώσεις. Μάλιστα, 4 στους 10 εργαζόμενους δήλωσαν ότι δυσκολεύονται αρκετά για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις που οι νέες μορφές εργασίας τους απαιτούν, μιας εργασιακής πραγματικότητας, η οποία χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ευελιξία, αλλά και δυσκολίες οριοθέτησης μεταξύ του εργασιακού και του προσωπικού χρόνου. Μάλιστα, το 77% δηλώνει ότι η τεχνολογία δημιουργεί εμπόδια σε αυτή την προσπάθεια, ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 8 μονάδες σε σχέση με πριν την κρίση. 

    Σε αυτές τις ανησυχίες, η απάντηση μπορεί να δοθεί μέσα από μια ευέλικτη προσέγγιση στην εργασία, σε συνδυασμό με μια ηγετική ομάδα που ακούει, εμπνέει, ενθαρρύνει, δίνει το "καλό" παράδειγμα και υποστηρίζει τους εργαζόμενους στην προσπάθεια να συνδυάσουν καλύτερα τις επαγγελματικές και προσωπικές τους ανάγκες. 

    Τον ίδιο θετικό αντίκτυπο έχει και η υποστήριξη των εργαζομένων με τη μορφή ευέλικτων παροχών και προνομίων. Όπως προκύπτει από την έρευνα, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχών από τον εργοδότη, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που συμβάλει στην ολιστική ευεξία των εργαζομένων, μετά το ανταγωνιστικό επίπεδο αμοιβής και την αναγνώριση της δουλειάς τους. Εξίσου σημαντικό ρόλο, ωστόσο, έχει και η επικοινωνία από την πλευρά της επιχείρησης, ώστε οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν τις παροχές που τους προσφέρει και να κατανοήσουν το πώς, μέσα από αυτές, ο εργοδότης τους παρέχει υποστήριξη και προστασία απέναντι στις νέες προκλήσεις. 

    Είναι προφανές λοιπόν ότι οι εργοδότες που θα καταφέρουν να απαντήσουν στην αγωνία των εργαζομένων και να προσφέρουν έναν ισορροπημένο συνδυασμό απολαβών και προνομιών, μπορούν να έχουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δίνοντας επιπλέον κίνητρα στους εργαζομένους τους για να παραμείνουν στην επιχείρηση, αλλά και για να γίνουν πιο παραγωγικοί. 

     
    Η ΜеtLife,  εδώ και πολλά χρόνια, κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια και ελληνική αγορά των ομαδικών προγραμμάτων, γεγονός που της εξασφαλίζει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση στη διαμόρφωση "έξυπνων" και ευέλικτων ομαδικών προγραμμάτων και της επιτρέπει να προσφέρει αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις. 

    5 λόγοι που τοποθετούν τη MetLife σε ηγετική θέση στην ελληνική αγορά ομαδικών προγραμμάτων

    Η MetLife στην Ελλάδα βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σταθερά στις πρωταγωνιστικές θέσεις στα Ομαδικά Προγράμματα με τα ασφάλιστρα των Ομαδικών Προγραμμάτων Ζωής, Υγείας και Συνταξιοδοτικών, από την αρχή του έτους και μέχρι τον Αύγουστο, να ξεπερνούν τα 110 εκ. Ευρώ. Ταυτόχρονα, την ίδια περίοδο, οι αποζημιώσεις των Ομαδικών Προγραμμάτων Ζωής και Υγείας φτάνουν τα 19,4 εκ. Ευρώ, ενώ οι εφάπαξ παροχές των Ομαδικών Συνταξιοδοτικών Προγραμμάτων άγγιξαν τα 42,3 εκ. Ευρώ και οι συντάξεις τα 8,5 εκ. Ευρώ.

    Οι  λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις επιλέγουν τη MetLife είναι, μεταξύ άλλων:

    1. Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα παροχών και πλεονεκτημάτων
    Η παγκόσμια τεχνογνωσία της MetLife τής επιτρέπει να διαθέτει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα και ευέλικτα πακέτα  παροχών  και πλεονεκτημάτων για τους εργαζόμενους. 

    2. Προσαρμόζει τις παροχές στις ανάγκες κάθε επιχείρησης
    Από τη μία πλευρά, η πραγματοποίηση της Έρευνας Τάσεων στις Ομαδικές Πωλήσεις δίνει πολύτιμες πληροφορίες για τις προσδοκίες, τις ανησυχίες και τους φόβους, τόσο των εργαζομένων όσο και των εργοδοτών,  και αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για να διαμορφώνει τις παροχές που προσφέρει με ευελιξία, σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. 

    Από την άλλη πλευρά, η συνεργασία της εταιρείας για πολλά χρόνια με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο - οι περισσότερες καταγράφονται στη λίστα Fortune 500 - της προσφέρει πρόσθετη εμπειρία "πεδίου" στη διαμόρφωση των προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και μεγάλη εμπειρία στο ‘account management’, που της δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί συμβουλευτικά στους πελάτες της και να διαμορφώνει τις προτάσεις της με βάση την κουλτούρα  και τον προϋπολογισμό της κάθε επιχείρησης.

    3.  Συμφωνίες με παρόχους ιατρικών υπηρεσιών που δίνουν πρόσθετη αξία στο ομαδικό πρόγραμμα.
    Η φερεγγυότητα, το κύρος αλλά και το μέγεθος της МеtLife έχουν επιτρέψει την πραγματοποίηση αποτελεσματικών συμφωνιών με τους παρόχους ιατρικών υπηρεσιών, που εξασφαλίζουν για τους ασφαλισμένους την πρόσβαση στα καλύτερα νοσοκομεία και  διαγνωστικά κέντρα, αλλά και σε ένα ευρύ δίκτυο ιατρών. 

    4. Αποζημίωση εύκολα και γρήγορα, εντός 48 ωρών
    Ένα από τα πιο ισχυρά "όπλα" της ΜеtLife  είναι η καινοτομία, που της δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις ανάγκες των εταιρικών πελατών της, προσφέροντας λύσεις που μειώνουν το χρόνο διαχείρισης του συμβολαίου και κάνουν την εμπειρία της επαφής με την εταιρεία  εύκολη και άμεση. 
    Μία τέτοια λύση, για παράδειγμα, είναι η πλατφόρμα e-Claims που έχει στη διάθεση των εταιρικών πελατών της τα τελευταία χρόνια, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα στον εργαζόμενο να κάνει την αίτησή του ηλεκτρονικά μέσα σε 2’ και να λάβει το ποσό της αποζημίωσής του στον τραπεζικό του λογαριασμό, εντός 48 ωρών!

    5. Εξειδικευμένοι σύμβουλοι δίπλα στην επιχείρηση.
    Το ισχυρότερο όμως "όπλο" της είναι οι άνθρωποί της, τα εξειδικευμένα στελέχη της MetLife που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των επιχειρήσεων, γεγονός που απέδειξαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έτοιμοι και έτοιμες να ανταποκριθούν και στην πιο ακραία κατάσταση.

    Για τους λόγους αυτούς, η MetLife βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των πολυεθνικών και ελληνικών επιχειρήσεων, με ποσοστό διατηρησιμότητας πελατών Ομαδικών Προγραμμάτων Ζωής και Υγείας πάνω από  98% και Ομαδικών Συνταξιοδοτικών Προγραμμάτων πάνω από 97%, σταθερό για τα τελευταία χρόνια, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των εταιριών στην ποιότητα των υπηρεσιών και των παροχών της.

    Στις νέες, διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, ο ανθρώπινος παράγοντας εξακολουθεί να έχει ρόλο κλειδί. Οι εργαζόμενοι είναι αυτοί από τους οποίους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η δυνατότητα μιας επιχείρησης να διαχειριστεί τη νέα κατάσταση και να περάσει ομαλά στην επόμενη μέρα. Οι εργοδότες που θα καταφέρουν να στηρίξουν αποτελεσματικά τους ανθρώπους τους τώρα, θα μπορέσουν να εξασφαλίσουν ταχύτερη ανάκαμψη και μακροπρόθεσμα οφέλη.  
    Σε αυτό το πλαίσιο, η MetLife μπορεί να είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος.

    Αντώνης Δένδης
    Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων MetLife 

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Διαβάστε το ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    και ηλεκτρονικά στο

    ReadPoint
    Kυκλοφορεί μαζί με το
    FORBES ΟΚΤ 2020