Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 11-Ιουλ-2020 08:49

    Νέο μοντέλο προμήθειας για την Κλουκίνας-Λάππας

    Νέο μοντέλο προμήθειας για την Κλουκίνας-Λάππας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Εκ βάθρων αλλαγή στο μοντέλο με το οποίο προμηθευόταν μέχρι και πριν από την κρίση το εμπόρευμά της έφερε η COVID-19 και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Mothercare Global Brand στην Κλουκίνας-Λάππας. Η ελληνική εταιρεία, που δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο βρεφικών ειδών και παιχνιδιών με την εκπροσώπηση δύο εμπορικών σημάτων με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), των Mothercare και Early Learning Centre, απέκτησε έτσι μεγαλύτερη ευελιξία στην αγορά των εμπορευμάτων της.

    Προκειμένου να μην επηρεαστεί η εφοδιαστική αλυσίδα από τη μείωση της ρευστότητας που αντιμετωπίζει η Mothercare Global Brand, λόγω της αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων παγκοσμίως, συμφωνήθηκε η υπογραφή τριμερούς σύμβασης μεταξύ κατασκευαστή - Mothercare Global Brand - Ι. Κλουκίνα Ι. Λάππα Α.Ε. 

    Με βάση αυτήν τη σύμβαση, ο franchisee θα πληρώνει απευθείας τον κατασκευαστή και η συμφωνία αυτή θα ισχύει μέχρι να ξεπεραστεί το πρόβλημα της πανδημίας και να επανέλθει η κανονικότητα στις αγορές και στην οικονομία. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε στρατηγικές συμφωνίες με πολλούς νέους τοπικούς και ξένους προμηθευτές, προκειμένου να εκμεταλλευτεί ευκαιρίες, να ενισχύσει τη θέση της στoν συγκεκριμένο κλάδο και να μειώσει τον κίνδυνο εξάρτησης από έναν κύριο προμηθευτή. Η εταιρεία, οι πωλήσεις της οποίας το πρώτο δίμηνο του έτους "έτρεχαν" με ρυθμό ανάπτυξης 6%, έχει ήδη εξασφαλίσει τον εφοδιασμό της αλυσίδας για το καλοκαίρι του 2020 και το φθινόπωρο/χειμώνα του 2021.

    Στρατηγική 

    Ποια, όμως, είναι η στρατηγική από εδώ και πέρα; Η στρατηγική για το υπόλοιπο του έτους στοχεύει σε μια σειρά ενεργειών βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών με μια πολυ-καναλική (omni-channel) προσέγγιση, είτε επιλέγουν για τις αγορές τους το φυσικό είτε το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το "διασυνδεδεμένο λιανικό εμπόριο" αποτελεί μονόδρομο για τις επιχειρήσεις που θέλουν όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και να αναπτυχθούν στο ψηφιακό μέλλον που έρχεται, σημειώνει η διοίκηση στην οικονομική έκθεση του 2019. Επίσης από τον Οκτώβριο του 2020 θα λειτουργήσει και το e-shop της Ρουμανίας, όπου ήδη από το 2004 λειτουργούν 6 καταστήματα και το brand. Ο όμιλος θα ενισχυθεί περαιτέρω και με τη λειτουργία του δεύτερου καταστήματος στην αγορά της Σερβίας στο τέλος του Ιουνίου 2020.

    Μέσα στα σχέδια είναι η επέκταση του προϊοντικού μείγματος με τα παιχνίδια Addo σε 10 ακόμα καταστήματα Early Learning Centre, προσδοκώντας αύξηση των πωλήσεων αυτών και βελτίωση της κερδοφορίας. Παράλληλα, παρακολουθεί τις εξελίξεις στης αγορά, εξετάζοντας τη δημιουργία και αυτοτελών καταστημάτων παιχνιδιών με επαρκή παρουσία και των δύο εμπορικών σημάτων.

    Ο όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, λειτουργώντας 32 καταστήματα στην Ελλάδα και 9 στα Βαλκάνια. Πέρυσι οι πωλήσεις του στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 22,67 εκατ. ευρώ, 3,15% χαμηλότερες από το προηγούμενο έτος. Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 11,71 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 3,47%, τα έξοδα διάθεσης μειώθηκαν κατά 4,80%, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημίες 1,69 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 270.000 ευρώ το 2018. Οι πωλήσεις του συνόλου της εμπορικής δραστηριότητας (Ελλάδα και Βαλκάνια) ανήλθαν σε 26,423 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 3,43%, το μικτό κέρδος μειώθηκε κατά 3,78%, τα έξοδα διάθεσης μειώθηκαν κατά 5,40%, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημίες 1,88 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 310.000 ευρώ το 2018.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ