Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 02-Ιουλ-2020 13:57

    Επίσημη είσοδος της Coca Cola 3Ε στην αγορά του καφέ

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Σε δύο κύματα, μέσω του brand Costa Coffee, θα υλοποιηθεί η είσοδος της Coca Cola 3E στην αγορά του καφέ, που σε τιμές χονδρικής αποτιμάται στο 1 δισ. ευρώ στην Ελλάδα. Αρχής γενομένης από τον τρέχοντα μήνα, η εταιρεία πρόκειται να τοποθετήσει το προϊόν με αλεσμένο εσπρέσο και 5 συσκευασίες. Το επόμενο βήμα τοποθετείται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο όπου θα λανσαριστεί και η κατηγορία εσπρέσο σε κάψουλες συμβατές με τις μηχανές Nespresso, της Nestle, που αποτελεί market leader στην κατηγορία του καφέ.

    Από τη Nestle, τους υπόλοιπους παίκτες της αγοράς αλλά και από την ανάπτυξη της αγοράς, σκοπεύει η Coca Cola να "κλέψει" μερίδιο το οποίο σε βάθος διετίας εκτιμά ότι θα είναι διψήφιο το ποσοστό. Για να το πετύχει αυτό θα συνεργαστεί εκτός από τα σούπερ μάρκετ και με 1.500 ανεξάρτητα σημεία μαζικής εστίασης πανελλαδικά την προσεχή τριετία. Και αυτό γιατί το 60% της συνολικής αγοράς καφέ στην Ελλάδα αφορά στη μαζική εστίαση και το 40% εντός σπιτιού ή χώρων εργασίας. Ο μακροπρόθεσμος στόχος για την ανάπτυξη της Costa Coffee – όπως έχει τεθεί διεθνώς από την Coca Cola- είναι να καταστεί leader της αγοράς έως το 2030.

    Costa Coffee

    Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα, Β. Βελισκιώτη η Coca Cola Τρία Έψιλον δεν θα δημιουργήσει αυτόνομο δίκτυο λιανικής του brand, ακολουθώντας κεντρική απόφαση της Coca Cola να μη δημιουργήσει καταστήματα σε χώρες όπου δεν προϋπήρχε παρουσία. Η Costa Coffee, που δημιουργήθηκε το 1971 στη Βρετανία, αριθμεί σήμερα περισσότερα από 4.000 καταστήματα σε 32 χώρες όπου διαθέτει παρουσία.

    Βασίλης Βελισκιώτης Coca-Cola Τρία Έψιλον

    Για τον όμιλο CCHBC η κατηγορία του καφέ αποτελεί βασική προτεραιότητα καθώς αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες δεξαμενές κερδοφορίας ανάμεσα στις εμπορεύσιμες κατηγορίες ροφημάτων. Συνάδει και με τη στρατηγική που έχει ακολουθήσει η CCHBC για τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της. Το 2019, η κατηγορία των αναψυκτικών εισέφερε το 69% των εσόδων, το νερό το 19%, οι χυμοί το 6%, το έτοιμο προς κατανάλωση τσάι το 3%, τα ενεργειακά ποτά το 2% και κάτω από 1% οι κατηγορίες των plant-based αναψυκτικών και ο καφές. Όταν το μακρινό 2011 το 90% του όγκου των πωλήσεών προερχόταν από τα ανθρακούχα αναψυκτικά, η κατηγορία του νερού αντιπροσώπευε το 6% του όγκου των πωλήσεών, μόλις 3% οι χυμοί και 1% όλα τα υπόλοιπα προϊόντα. Σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια της Coca Cola Hellas, Λίλιαν Νεκταρίου, τα τελευταία χρόνια έχουν λανσαριστεί 500 νέα προϊόντα, ενώ κατά την τελευταία 3τία στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν 20 νέα προϊόντα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ