Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 27-Μαϊ-2020 08:09

    Η H&M "ρίχνει" 5 e-shops για να μαζέψει τις απώλειες του covid

    Η H&M "ρίχνει" 5 e-shops για να μαζέψει τις απώλειες του covid
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Απώλειες της τάξεως του 57% έγραψε το κοντέρ του ταμείου της H & M από την 1η Μαρτίου έως τις 6 Μαΐου, περίοδο κατά τη διάρκεια της οποίας το 80% των φυσικών της καταστημάτων παγκοσμίως κατέβασε ρολά.

    Εν αντιθέσει με το φυσικό της δίκτυο, που έκλεισε λόγω των lockdowns και οι πωλήσεις του μηδένισαν, τα 46 από τα 51 διαδικτυακά της καταστήματα που παρέμειναν ανοικτά όλη αυτή την περίοδο σημείωσαν αύξηση πωλήσεων 32%.

    Εκτός όμως από το βάρος που έριξε στις διαδικτυακές του πωλήσεις, ο Σουηδικός όμιλος ένδυσης σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει τον αρνητικό αντίκτυπο από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων, προχώρησε σε μια σειρά από μέτρα στους τομείς των προμηθειών, των επενδύσεων, των ενοικίων, του προσωπικού και της χρηματοδότησης.

    Παρ’ όλα αυτά οι ενέργειες αυτές δεν αναμένεται να αντισταθμίσουν τη σημαντική πτώση των πωλήσεων. Ο όμιλος αναμένει ζημιές για το δεύτερο τρίμηνο και μείωση κατά 2-4 ποσοστιαίες μονάδες του μεικτού περιθωρίου. Την ίδια στιγμή εστιάζει στη διασφάλιση της οικονομικής ευελιξίας και στην εξασφάλιση επιπλέον πιστωτικών γραμμών.

    Σε εμπορικό επίπεδο ρίχνει το βάρος του στην ανάπτυξη των διαδικτυακών του πωλήσεων. Στο πλαίσιο αυτό λάνσαρε ένα ακόμη εμπορικό σήμα του χαρτοφυλακίου του, το Monki, το οποίο τοποθετεί στην Ελλάδα μαζί με 4 ακόμη για τα οποία ετοιμάζει ανεξάρτητες καμπάνιες.

    Πρόκειται για τα σήματα COS, Weekday, & Other Stories και ARKET, τα οποία θα είναι διαθέσιμα άμεσα στην ελληνική αγορά. Κίνηση την οποία ο όμιλος H&M είχε προαναγγείλει στα τέλη Ιανουαρίου.

    Μέσω της κίνησης αυτής η H&M προσπαθεί να αντισταθμίσει τις απώλειες του δικτύου των 35 φυσικών καταστημάτων σε 15 πόλεις που διατηρεί στη χώρα. Στην τελευταία οικονομική χρήση (Δεκέμβριος 2018 – Νοέμβριος 2019) η H&M στην Ελλάδα εμφάνισε πωλήσεις 176,69 εκατ. ευρώ από 162,42 εκατ. ευρώ.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ