Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 20-Μαϊ-2020 07:39

    Αυξημένες οι online πωλήσεις της Mothercare στην Ελλάδα

    Αυξημένες οι online πωλήσεις της Mothercare στην Ελλάδα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Φυσικό κατάστημα vs online παρουσία. Για την Κλουκίνα-Λάππας, η πλάστιγγα γέρνει και μετά την 11η Μαΐου, οπότε και επαναλειτούργησε το φυσικό δίκτυο που διαθέτει, υπέρ του ηλεκτρονικού της καταστήματος. 

    Όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Βιολέττα Λάππα, στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης, παρά την επανεκκίνηση του δικτύου, το ηλεκτρονικό κατάστημα συνεχίζει να δέχεται υψηλό αριθμό παραγγελιών, καθιστώντας το πρώτο από άποψη τζίρου. Εκτίμησε δε πως το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων μπορεί να εισφέρει το 10% των συνολικών πωλήσεων, έναντι του 3% που ήταν η αρχική πρόβλεψη έτους.

    Η ελληνική εταιρεία, που αναπτύσσει τα βρετανικών συμφερόντων brands  Mothercare και ELC σε Ελλάδα και Βαλκάνια, θα εστιάσει τη στρατηγική της στην ενίσχυση της omnichannel ανάπτυξης τόσο της αλυσίδας Mothercare (βρεφικά και παιδικά είδη) όσο και της ELC (παιχνίδια). 

    Όπως είπε η κ. Λάππα, η εταιρεία διατηρεί συμβάσεις franchise και με τα δύο μέρη με ορίζοντα δεκαετίας.

    Κάτι που δεν άλλαξε μετά τη μεταβίβαση του σήματος της Mothercare UK, σε διεθνή εταιρία και το σήματος ELC σε άλλη ιδιοκτήτρια εταιρία. Η νέα ιδιοκτήτρια της ELC διαχειρίζεται επίσης το σήμα TheEntertainer (παιχνίδια), τα οποία επίσης διακινούνται πιλοτικά από την Κλουκίνας-Λάππας, ενώ εξετάζεται η πιθανή ανεξάρτητη ανάπτυξη του σήματος.

    Η ζήτηση, όπως ανέφερε η κ. Λάππα,  μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων από τις 11 Μαΐου, ξεπέρασε τις προσδοκίες. 

    Εφέτος η εταιρεία προγραμματίζει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και στη Ρουμανία -διαθέτει παρουσία με 6 φυσικά καταστήματα- και την ίδρυση ενός ακόμη καταστήματος στη Σερβία - ήδη λειτουργεί ένα κατάστημα. 

    Η CEO της εταιρίας ανάφερε ότι είναι επαρκώς εφοδιασμένη για τη σεζόν, ενώ εκτίμησε ότι με βάση τα δεδομένα του πενταμήνου η εταιρία μπορεί να προχωρήσει απρόσκοπτα στον επενδυτικό της σχεδιασμό. Πρόσθεσε ωστόσο ότι η ορατότητα παραμένει χαμηλή για τη συνέχεια της χρήσης, - αποφεύγοντας να δώσει πρόβλεψη τόσο για το 2020, αλλά και για τις επιδόσεις του 2019.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ