Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 18-Απρ-2020 11:03

    Έκρηξη online παραγγελιών στα Public

    Έκρηξη online παραγγελιών στα Public
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Νίκου Χρυσικόπουλου

    Σε σειρά μέτρων και ενεργειών προκειμένου να ανταποκριθούν στην εκρηκτική αύξηση των online παραγγελιών και, κατ' επέκταση, του πολλαπλασιασμού του όγκου παραδόσεων που καταγράφεται μετά το lockdown, στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, προχώρησαν τα Public.

    Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων της αλυσίδας από τις 18 Μαρτίου, όταν και ανακοινώθηκαν τα μέτρα, οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο των καταναλωτών, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Ενδεικτικό της νέας αυτής πραγματικότητας είναι πως η αλυσίδα από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχει διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

    Όπως αναφέρει ο Χρήστος Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Public σε επιστολή τους προς τους πελάτες της εταιρείας, όπου κα παραθέτονται τα παραπάνω στοιχεία, "από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας. Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης".

    Προκειμένου η εταιρεία να είναι όσο πιο συνεπής μπορεί τις τελευταίες εβδομάδες, αναφέρει ο κ. Καλογεράκης, προχώρησε σε συγκεκριμένες ενέργειες:. Συγκεκριμένα, επιστράτευσε σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε αίτημα, ενδυνάμωσε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζονται οι παραγγελίες ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, ενισχύθηκε το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center. Ακόμη διευρύνθηκε το δίκτυο συνεργατών στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκίνησε συνεργασία με δύο εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων, ενώ υλοποιήθηκε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας.

    "Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε. Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας", σημειώνει ο κ. Καλογεράκης, συμπληρώνοντας: "Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ".

    Σε άλλη επιστολή για τη Media Markt, ο κ. Καλογεράκης σημειώνει ότι με τη διακοπή της λειτουργίας των 12 καταστημάτων Media Markt, ο όγκος των online παραγγελιών στο mediamarkt.gr αυξήθηκε κατά 11,7 φορές, ενώ αυξήθηκε εντυπωσιακά ο αριθμός παραγγελιών και παραδόσεων σε περιοχές που η αλυσίδα δεν έχει φυσική παρουσία.

    "Από την πρώτη στιγμή επαναπροσδιορίσαμε και προσαρμόσαμε το μηχανισμό λειτουργίας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ωστόσο δεν θα μπορούσαμε να είμαστε σε θέση να προβλέψουμε την τόση αυξημένη ζήτηση, με αποτέλεσμα τις προηγούμενες μέρες να παρατηρήθηκαν συγκεκριμένες αστοχίες. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Σε αυτή τη μάχη, έχουμε ριχτεί ΟΛΟΙ οι άνθρωποι της MediaMarkt και όλα τα τμήματα της εφοδιαστικής μας αλυσίδας. Όλοι μας έχουμε σηκώσει τα μανίκια και εργαζόμαστε ακούραστα για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σας", καταλήγει ο κ. Καλογεράκης.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ