Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 10-Απρ-2020 11:51

    Το eshop των My market εξελίσσεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της συγκυρίας

    Το eshop των My market εξελίσσεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της συγκυρίας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το eshop των My market εξελίσσεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της χρονικής συγκυρίας και αναπροσαρμόζει τον τρόπο εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών του, πάντα με επίκεντρο τον πελάτη.

    Διατηρώντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του, το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και αναζητά τρόπους και συνέργιες που θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες του σε όλα τα επίπεδα, προς όφελος των πελατών του.

    Στο πλαίσιο αυτό, υιοθετούμε καινοτόμες ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες μας και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις του eshop, μειώνοντας δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών, αλλά χωρίς "εκπτώσεις" στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

    1. Υπηρεσία Click & Collect: Ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του μέσα από την πλατφόρμα του eshop αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του,  ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννίνα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο,. 

    2. Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market: Έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων μας κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεχίζουμε δυναμικά και εξυπηρετούμε τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα στην Ελλάδα, παραδίδοντας στο χώρο του πελάτη.

    3. Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες: Υλοποιώντας πρωτοποριακές συνεργασίες με εταιρείες, κορυφαίες στο είδος τους, που εξειδικεύονται στο χώρο των διανομών και των μεταφορών, μειώνουμε δραστικά το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

    Πιο συγκεκριμένα:

    SPEEDEX: Η καινοτομία στη συνεργασία μας με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών είναι στην αξιοποίηση του στόλου της για την παράδοση στην πόρτα των πελατών μας, παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop. Η οικονομική συναλλαγή γίνεται διαδικτυακά και δεν απαιτείται να γίνει κατά την παράδοση.

    UBER: Κεφαλαιοποιώντας τις υπηρεσίες και την πρωτοποριακή τεχνολογία της κορυφαίας εταιρείας και αξιοποιώντας το στόλο οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την Uber,  παραδίδουμε με ασφάλεια στους πελάτες μας τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά. 

    Τέλος, συνεργαζόμαστε ήδη πιλοτικά με την πιο διάσημη on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη και αξιοποιούμε και σε αυτήν την περίπτωση το στόλο της για να παραδώσουμε στους πελάτες μας τις παραγγελίες που έχουν κάνει ηλεκτρονικά μέσω του eshop. Η εταιρεία θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.

    Για να διασφαλίσουμε την άριστη κατάσταση των προϊόντων που θα παραδίδονται στους πελάτες μας, έχουμε εξασφαλίσει για όλους τους συνεργάτες μας ειδικά κουτιά διατήρησης της θερμοκρασίας τροφίμων (cooler boxes). Οι οικονομικές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά και η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον τρόπο και στο σημείο που έχει ορίσει ο πελάτης.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ