Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 24-Μαρ-2020 12:37

    Vodafone: Σχέδιο έξι σημείων και νέες πρωτοβουλίες για οικονομία και πολίτες

    Vodafone: Σχέδιο έξι σημείων και νέες πρωτοβουλίες για οικονομία και πολίτες
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε σχέδιο με έξι βασικούς άξονες για ητν στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας μέσα από συγκεκριμένες δράσεις. 

    Συγκεκριμένα, η Vodafone έχει εκπονήσει ένα σχέδιο με έξι βασικούς άξονες:

    •  Τη διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας ιδιωτών και επιχειρήσεων
    •  Την παροχή λύσεων για την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση 
    • Τη συμπαράσταση σε επιχειρήσεις που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
    • Τη στήριξη της κοινωνίας αλλά και τη διευκόλυνση και βοήθεια για τη συνέχιση της καθημερινής ζωής, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, τώρα που όλοι μένουμε σπίτι
    • Την προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
    • Τη συμβολή  στο έργο για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης και αντιμετώπιση της πανδημίας με την χρήση καινοτόμου τεχνολογίας και τη συνεργασία όπου απαιτείται με την πολιτεία 

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: "Η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον. Τα μέτρα για τα οποία μιλάμε σήμερα είναι οι πρώτες από τις δράσεις μας. Θα ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες. Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται - και θα είναι καλύτερο για όλους".

    Οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:

    1. Η διασφάλιση ποιότητας δικτύων και η δυναμική αύξηση χωρητικότητας. 
    2. H αλλαγή των όρων πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές με την πληρωμή τιμολογίων στις 15 μέρες από την έκδοση.
    3. Η δωρεάν τρίμηνη χρήση του πακέτου smart working για επιχειρήσεις 
    4.Οι άμεσες αναβαθμίσεις συνδέσεων επιχειρήσεων για την υποστήριξη εργασίας από απόσταση.
    5. Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας από σταθερά προς κινητά και διεθνείς προορισμούς και μειωμένες στο μισό τιμές πακέτων δεδομένων για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου.
    6. Η δωρεάν αναβάθμιση στο family πακέτο για συνδρομητές του βασικού πακέτου Vodafone TV.
    7. Η πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες τρίτων για νέους και παιδιά και περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός της ψηφιακής πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης του Ιδρύματος Vodafone Generation Next. 
    8. Η προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
    9. Η εργασία πλέον από το σπίτι για το 93% των εργαζόμενων της εταιρείας. 
    10. Η διάθεση της Vodafone big data analytics τεχνολογίας για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη παροχή βοήθειας στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

    Οι Δράσεις της Vodafone αναλυτικότερα

    Διασφαλίζοντας αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους και καλή λειτουργία των δικτυών

    Η Vodafone θέτει σε απόλυτη προτεραιότητα την ακεραιότητα του δικτύου της. Οι ομάδες τεχνολογίας της εταιρείας δουλεύουν διαρκώς για να διασφαλίσουν ότι το δίκτυό της θα είναι πάντα εκεί και θα επιτρέπει σε όλους να επικοινωνούν, να εργάζονται, να εκπαιδεύονται και να ψυχαγωγούνται. 

    Αναγνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα οι ανάγκες θα είναι πολλές και μεγάλες, αυξάνει με ταχύτατο ρυθμό τη χωρητικότητα του δικτύου, ενώ διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εφοδιασμού για τις ανάγκες του δικτύου της. 

    Mε προτεραιότητα πάντα στη ζωή και την ασφάλεια των ίδιων όσο και των συνανθρώπων τους, οι τεχνικοί πεδίου της εταιρείας συνεχίζουν, όταν απαιτείται για τις αναγκαίες εργασίες δικτύου, να παρέχουν το έργο τους με αφοσίωση και αίσθημα καθήκοντος.

    Διευκολύνοντας την Τηλεργασία και Τηλεκπαίδευση

    Η Vodafone αντιμετωπίζει κατά προτεραιότητα αιτήματα εταιρικών πελατών για αναβάθμιση σύνδεσης ώστε να υποστηρίζεται η απομακρυσμένη εργασία. 

    Παρέχει 3 μήνες δωρεάν δοκιμαστική χρήση του πακέτου Vodafone Smart Working, ενώ οι προσωπικοί σύμβουλοι πωλήσεων και εξυπηρέτησης customer managers είναι στη διάθεση των εταιρικών πελατών για την παροχή συμβουλών και τυχόν βοήθεια για την εξ αποστάσεως εργασία. 

    Επιπλέον, σε συνεργασία με την πλατφόρμα εκπαίδευσης brainy.gr έχει δημιουργήσει αποκλειστικές προσφορές για τους συνδρομητές της Vodafone, για να ενισχύσει τους μαθητές Δημοτικού (Ε’ & ΣΤ’) και Γυμνασίου όταν θα επιστρέψουν στα σχολεία.

    Ακόμη, προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Νext (generationnext.vodafone.gr) του Ιδρύματος Vodafone, για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, η οποία εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο και νέες online δραστηριότητες και μαθήματα ώστε να συμβάλει στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των εφήβων που μένουν σπίτι.

    Ενισχύοντας την οικονομία και τις επιχειρήσεις

    Η Vodafone αλλάζει τους όρους πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές της και από την 1η Απριλίου και για τους επόμενους μήνες τα τιμολόγιά τους θα εξοφλούνται σε 15 μέρες από την έκδοσή τους.

    Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία  προσφέρει στις επιχειρήσεις δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών σε όλα τα προγράμματα ADSL και VDSL καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες.

    Στηρίζοντας την κοινωνία και του πελάτες της που μένουν σπίτι

    Η Vodafone δίνει προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.

    Ανανεώνει τις ψηφιακές της εφαρμογές ώστε οι πελάτες της να μπορούν να εξυπηρετούνται online, μένοντας σπίτι. Ακόμα, μέσω του Virtual Shop της Vodafone, και με την υπηρεσία virtual support, η #ομάδαReady είναι δίπλα στους πελάτες για να απαντήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη τεχνολογίας. 

    Και για τους ιδιώτες πελάτες της, η εταιρεία  προσφέρει δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες. Επίσης, προσφέρει έκπτωση σε επιλεγμένες συσκευές και αξεσουάρ στο e-shop της Vodafone. 

    Επιπλέον, παρέχει δωρεάν αναβάθμιση σε Family pack, με όλο το παιδικό περιεχόμενο και ντοκιμαντέρ για όλη την οικογένεια, σε όλους τους πελάτες Vodafone ΤV. 

    Τηλεργασία για τη συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων της Vodafone

    Οι εργαζόμενοι της Vodafone δουλεύουν από σπίτι σε ποσοστό 93%, ενώ το ίδιο συμβαίνει και για τη συντριπτική πλειονότητα (90%) των εργαζομένων των τηλεφωνικών μας κέντρων. 

    Τηρώντας αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στα καταστήματα Vodafone, εφαρμόζουμε ειδικό ωράριο λειτουργίας (9 π.μ. με 3 μ.μ), για να εξυπηρετήσουν άμεσες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες πελατών. 

    Η Vodafone λαμβάνει κάθε μέτρο για την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων της, ενώ επίσης προχώρησε σε επέκταση του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης των εργαζομένων, ώστε να καλύπτει, όταν αυτό απαιτείται, και τις διαγνωστικές εξετάσεις για τον COVID-19.

    Συμβάλλοντας στη μάχη κατά της πανδημίας

    Στην προσπάθεια που κάνει η πολιτεία να προβλέψει και να ελαχιστοποιήσει την εξάπλωση του ιού, η χρήση πλήρως ανωνυμοποιημένων Big Data μπορεί να έχει τεράστια συμβολή.  Σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, η Vodafone έχει ήδη παράσχει big data analytics, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ιδρύματα, και είναι διατεθειμένη να κάνει το ίδιο και στην Ελλάδα αν της ζητηθεί.

    Παράλληλα, η Vodafone συνεργάζεται όπου απαιτείται με την πολιτεία ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην πρόσβαση των πολιτών σε σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες και στη λειτουργία χωρίς προβλήματα της κεντρικής πύλης gov.gr, ενώ δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε αιτήματα εταιρικών πελατών που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:29 01/04

    Η πανδημία εκτόξευσε τη χρήση του Zoom παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα

    Ανησυχίες κατά πόσο είναι ασφαλές για τους χρήστες.

    19:31 30/03

    Ο κορονοϊός εκτόξευσε κατά 220% τις κλήσεις μέσω Skype

    Την πλατφόρμα επικοινωνίας αυτή τη χρησιμοποιούν περί τα 40 εκατ. άνθρωποι.

    17:32 30/03

    Συμβουλές από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για ασφαλή εργασία από το σπίτι

    Απαιτείται αυξημένη προσοχή στα θέματα που αφορούν στην ασφάλεια των οικιακών δικτύων και του σχετικού εξοπλισμού.

    15:10 30/03

    Facebook: Δωρίζει 100 εκατ. δολ. για να στηρίξει τα ΜΜΕ που χάνουν διαφημίσεις

    H Facebook δεσμεύεται να δωρίσει 100 εκατ. δολάρια αλλά και να δαπανήσει κεφάλαια για διαφημίσεις για να βοηθήσει δοκιμαζόμενα ΜΜΕ να αντιμετωπίσουν το οικονομικό χτύπημα από την εξάπλωση του...

    17:46 26/03

    Online εργαλεία για τις επιχειρήσεις!

    Κλείστε ραντεβού, συνεργαστείτε με την ομάδα σας, ζητήστε τη γνώμη των πελατών σας και ικανοποιήστε κάθε ανάγκη της επιχείρησής σας άμεσα, με μικρό ή καθόλου κόστος, μέσω Internet.

    07:57 26/03

    Στενεύουν τα περιθώρια για το 5G – Ετοιμάζονται οι πάροχοι

    Νέα παράταση για ένα μήνα πήρε η διαβούλευση της ΕΕΤΤ.

    13:43 24/03

    Σε ανάπτυξη δικτύου 5G προχωρά η COSMOTE σε συνεργασία με την Ericsson

    Η εμπορική διάθεση υπηρεσιών 5G θα ξεκινήσει από την COSMOTE εντός του 2021.

    12:00 24/03

    Ν. Ζαρκαλής: Καθήκον μας να προσφέρουμε στην ελληνική κοινωνία και οικονομία

    Επιστολή του επικεφαλής της WIND. Δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων για τις επόμενες 30 ημέρες.

    09:37 24/03

    Οι τεχνολογικοί γίγαντες μπορεί να βγουν ακόμη πιο δυνατοί από την κρίση του κορονοϊού

    Μπορεί η υπόλοιπη οικονομία διεθνώς να ζορίζεται λόγω της κρίσης του κορονοϊού, αλλά ο τεχνολογικός τομέας έχει μεγάλες προσδοκίες.

    22:38 23/03

    Twitter: Αποσύρει το guidance, περιμένει ζημιές το α’ τρίμηνο

    Προειδοποίησε ότι περιμένει να εμφανίσει λειτουργικές ζημιές το πρώτο τρίμηνο και μικρή πτώση εσόδων.

    09:05 23/03

    Facebook και Instagram θα κατεβάσoυν την ποιότητα των βίντεο τους στην Ευρώπη λόγω κορονοϊού

    To Facebook θα υποβαθμίσει την ποιότητα του βίντεo streaming τόσο στη δική του πλατφόρμα όσο και σε εκείνη του θυγατρικού Instagram στην Ευρώπη, ανταποκρινόμενο στην έκκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής...

    07:44 23/03

    Κίνα: Κατασκευή 15.000 σταθμών βάσης τεχνολογίας 5G μέχρι το τέλος του χρόνου στην επαρχία Χεμπέι

    H επαρχία Χεμπέι στα βόρεια της Κίνας θα κατασκευάσει 15.000 σταθμούς βάσης τεχνολογίας 5G μέχρι το τέλος του χρόνου, ώστε να επιταχυνθεί η κατασκευή του δικτύου 5G, όπως δήλωσαν οι τοπικές αρχές.

    09:03 20/03

    Οι παροχές των εταιρειών τηλεπικοινωνιών για όσο "μένουμε σπίτι"

    Επιπλέον χρόνος ομιλίας, data και πρόσβαση σε περιεχόμενο.

    11:29 19/03

    Η τηλεργασία λόγω κορονοϊού αρχίζει να "ζορίζει" τα ευρυζωνικά δίκτυα

    Αλλά και να ανοίγει νέες ευκαιρίες για τους χάκερς.