Βωβός: Το 2009 η αποπεράτωση του εμπορικού κέντρου στο Βοτανικό
Τρίτη, 07-Αυγ-2007 17:23
Τις εργασίες εκσαφής στο οικόπεδο που έχει στο Βοτανικό ξεκίνησε η “Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική Α.Ε.”, έχοντας ήδη ολοκληρώσει την κατεδάφιση των επικείμενων κτιρίων στο εν λόγω οικόπεδο.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση πραγματοποιείται η υλοποίηση του έργου έχοντας λάβει τις άδειες εκσκαφής και αντιστήριξης και μετά από έγκριση της Γ΄ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων Αθηνών. Με τις ενέργειες του Δήμου Αθηναίων έχουν ήδη τεθεί οι βάσεις για την ανάπλαση του Βοτανικού στο Ο.Τ. 45-46-50, στο οποίο μεταφέρεται το γήπεδο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Όμορο προς το Ο.Τ. 45-46-50 είναι το Ο.Τ. 45α, ιδιοκτησίας της εταιρίας ΜΒΔΤ ΑΕ. Πρόκειται για την κατασκευή του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου στην Ελλάδα, με επιφάνεια ανωδομής σχεδόν 69.000 τ.μ. και Σταθμό Αυτοκινήτων χωρητικότητας άνω των 3.000 θέσεων στάθμευσης. Προβλεπόμενος χρόνος αποπεράτωσης: το πρώτο εξάμηνο του 2009, με αναμενόμενο συνολικό κόστος γης και κατασκευής περίπου 250 εκατ. ευρώ.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι τα ετήσια συνολικά έσοδα από το εμπορικό κέντρο στο Βοτανικό και το κτίριο γραφείων - καταστημάτων επί της Λ. Συγγρού 340 (προβλεπόμενος χρόνος αποπεράτωσης: Ιούνιος 2008) αναμένεται να ανέλθουν σε 40 εκατ. ευρώ για τον πρώτο χρόνο. Τα συγκεκριμένα αυτά έργα παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της δραστηριοποίησης της εταιρείας στον εμπορικό τομέα, σύμφωνα με την αναπτυξιακή στρατηγική της Μπάμπης Βωγός.
Επίσης, τονίζεται ότι η εταιρεία επεκτείνεται παράλληλα στον τουριστικό τομέα όπου και έχει δύο σημαντικά έργα στο αναπτυξιακό της πρόγραμμα τα οποία αποτελούνται από 36.000 τ.μ. επιφάνειας ανωδομής σε οικόπεδα 131 στρεμμάτων.
Ο κ. Μπάμπης Βωβός, Πρόεδρος της ΜΒΔΤ AE, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρόοδο που έχουμε σημειώσει στο εμπορικό κέντρο του Βοτανικού, καθώς έχουμε λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις από τις Δημοτικές Αρχές. Η ζήτηση από μισθωτές αναμένεται να είναι υψηλή, λόγω του μεγάλου μεγέθους του εμπορικού κέντρου, της τοποθεσίας του καθώς και λόγω της σπανιότητας εμπορικών κέντρων στην Ελλάδα. Είμαστε βέβαιοι για την επιτυχία του εμπορικού κέντρου, το οποίο προορίζεται να γίνει ένας εξαιρετικός εμπορικός προορισμός δίπλα στην καρδιά της Αθήνας.”