Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 03-Φεβ-2020 17:43

    1o Συνέδριο Future of Retail: Η ΕΣΕΕ κτίζει "γέφυρα" με το αύριο του εμπορίου

    1o Συνέδριο Future of Retail: Η ΕΣΕΕ κτίζει "γέφυρα" με το αύριο του εμπορίου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    "Η μεγάλη εξέλιξη του εμπορίου συνεχίζει να μας αποκαλύπτει νέους δρόμους. Η αλληλεπίδραση πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών και τεχνολογικών παραμέτρων αλλάζει τα δεδομένα και διαμορφώνει μια διαφορετική πραγματικότητα σχετικά με το μέλλον του εμπορίου" αναφέρει ο κ. Γιώργος Καρανίκας Πρόεδρος της ΕΣΕΕ με αφορμή το συνέδριο Future of Retail το οποίο θα πραγματοποιηθεί 7 και 8 Φεβρουαρίου στο Grand Hyatt Athens. 

    Όπως υπογραμμίζει ο κ. Καρανίκας: "Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο σύγχρονο και, συγκεκριμένα, στο νέο κύμα ψηφιακής παγκοσμιοποίησης και καινοτομίας θέτει το εμπόριο αντιμέτωπο με μία σειρά από προκλήσεις για τις οποίες πρέπει να αναζητήσει τις κατάλληλες απαντήσεις. Για το 1ο Συνέδριο Future of Retail έχουμε απευθυνθεί σε ειδικούς μεγάλου κύρους τόσο από το εξωτερικό όσο και από την Ελλάδα, σε επιχειρηματίες που προσεγγίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό από μια θέση αιχμής, σε θεσμικούς παράγοντες από την ΕΕ και το ελληνικό κράτος. Θεωρούμε ότι μέσα από το διάλογο θα προκύψουν τα απαραίτητα στοιχεία αλλά και οι ιδέες που θα συγκροτήσουν το περίγραμμα των μελλοντικών εξελίξεων. Άποψή της ΕΣΕΕ είναι ότι το εμπόριο ως επιχειρηματική δραστηριότητα έχει πολλά να κερδίσει από τον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς έχει δύο κρίσιμα χαρακτηριστικά που το ευνοούν: πρώτον είναι μια κατεξοχήν εξωστρεφής και δυναμική δραστηριότητα – ακόμη και στη μικροκλίμακα – και δεύτερον είναι μια δραστηριότητα ευέλικτη και ευπροσάρμοστη στις αλλαγές. 

    Ο προβληματισμός του συνεδρίου θα κινηθεί γύρω από εννέα θεματικές ενότητες, οι οποίες καλύπτουν κρίσιμες πλευρές της επίδρασης του ψηφιακού μετασχηματισμού στο μέλλον του εμπορίου. Με τη θεματική ενότητα "Ψηφιακές Τεχνολογίες που αλλάζουν το λιανικό εμπόριο", στόχος είναι να αναδειχθεί ο εν γένει μετασχηματισμός που υφίσταται ο κλάδος του λιανικού εμπορίου εξαιτίας της επίδρασης των ψηφιακών τεχνολογιών. Με τη θεματική ενότητα "Η επίδραση των Τεχνολογικών Καινοτομιών στην Εφοδιαστική Αλυσίδα", σκοπός είναι να γίνει κατανοητός σε όλο το επιχειρηματικό φάσμα ο τρόπος υιοθέτησης του τεχνολογικού μετασχηματισμού στην εφοδιαστική αλυσίδα. Στην ενότητα "Τα χαρακτηριστικά των Millennials"θα επιχειρηθεί η ανάδειξη των χαρακτηριστικών των λεγόμενων"Millennials", μια γενιά που ήδη αναμορφώνει τομείς της οικονομίας με τις συνήθειες και τις προτιμήσεις της.

    Στη θεματική ενότητα "Το Φυσικό Κατάστημα του Μέλλοντος", θα συζητηθεί το πως προβλέπεται να είναι το φυσικό κατάστημα του μέλλοντος, ύστερα από την επίδραση των ψηφιακών τεχνολογιών – ζήτημα κεντρικής σημασίας για τις μικρές και μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις. Με την ενότητα "Λιανικό Εμπόριο και Βιώσιμη Ανάπτυξη"προβάλλεται η σημασία του να υπηρετήσουν είναι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του εμπορίου τον στόχο 12 - "Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή" - από τους στόχους του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στην ενότητα "Καινοτόμες Στρατηγικές" θα επισημανθεί αφενός ο πολυεπίπεδος ρόλος της καινοτομίας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και αφετέρου το πώς η υιοθέτησή της θα συμβάλει στη διαφυγή από τις διαλυτικές συνέπειες της "δημιουργικής καταστροφής".

    Στόχος της θεματικής ενότητας"To Εμπόριο στα Κέντρα των Πόλεων" είναι να διερευνήσει τρόπους και βέλτιστες πρακτικές για την αναζωογόνηση των κέντρων των πόλεων μέσα από την ενίσχυση του λιανικού εμπορίου και τη στήριξη της δράσης των "Ανοικτών Κέντρων Εμπορίου". Η ενότητα "Νέες Τάσεις στις Πληρωμές" θα διερευνήσει τις νέες τάσεις που έχουν αναπτυχθεί στον τομέα των πληρωμών. Και τέλος η ενότητα "Το Μέλλον της εργασίας στο Εμπόριο" θα καταδείξει τις αντιφάσεις, τα εμπόδια και τις προκλήσεις που θα έχει να αντιμετωπίσει η οργάνωση της εργασίας, οι εργασιακές σχέσεις, οι παλιές και οι νέες ειδικότητες από τους σύγχρονους τεχνολογικούς μετασχηματισμούς. 

    Όπως μπορεί να γίνει αντιληπτό, η διευρυμένη οπτική του συνεδρίου επιτρέπει έναν ευρύ προβληματισμό γύρω από πολλά πεδία. Υπ’ αυτήν την έννοια, αυτό το πρώτο "Future of Retail" προσδοκούμε να αποτελέσει το κορυφαίο forum διαλόγου για την ερμηνεία των σημερινών δεδομένων για το εμπόριο, την ανάλυση των διεθνών τάσεων και τελικά τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για το μέλλον του εμπορίου".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ