Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Νοε-2019 14:27

    Οι 4 νέες υπηρεσίες της Κωτσόβολος για το Ξενοδοχείο του Μέλλοντος στην XENIA 2019

    Οι 4 νέες υπηρεσίες της Κωτσόβολος για το Ξενοδοχείο του Μέλλοντος στην XENIA 2019
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τεχνολογία φωνητικών εντολών για όλες τις λειτουργίες του δωματίου (από τα φωτιστικά έως τις κουρτίνες), υψηλών προδιαγραφών πολυόργανα γυμναστικής, φροντίδα ιματισμού εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών, αλλά και ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής σήμανσης για την προώθηση προϊόντων. Ο λόγος για τις νέες υπηρεσίες που προστίθενται από την Κωτσόβολος στο "μπουκέτο" προϊόντων που έχει ήδη προωθήσει με τεράστια ανταπόκριση στην αγορά.

    Το νέο αυτό βήμα για το "Ξενοδοχείο του Μέλλοντος" γίνεται από την Κωτσόβολος στην XENIA 2019. Τα αποκαλυπτήρια λαμβάνουν χώρα στο εκθεσιακό κέντρο "METROPOLITAN EXPO” (Hall 1, Περίπτερο A02-B01) από τις 23 έως και τις 25 Νοεμβρίου.

    Η Κωτσόβολος παρουσιάζει το επόμενο στάδιο στις ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις που παρέχει, αυξάνοντας τον έλεγχο και εξοικονομώντας χρήμα για τον επιχειρηματία. Παράλληλα, του προσφέρει ένα ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του, αυξάνοντας την ποιότητα και την γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Το "Ξενοδοχείο του Μέλλοντος" συνεχίζει να αναπτύσσεται. Η Κ – Business ομάδα της Κωτσόβολος πρόσθεσε νέες τεχνολογίες και τομείς που καλύπτουν τις ανάγκες ενός ξενοδοχείου.

    Οι 4 νέες υπηρεσίες

    Στην ΧΕΝΙΑ 2019 η ξενάγηση στο "Ξενοδοχείο του Μέλλοντος" θα έχει 4 νέες "στάσεις":

    1. Ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής σήμανσης για την προώθηση προϊόντων ή για κοινόχρηστους χώρους ενός ξενοδοχείου. Ο λόγος για το νέο Trend είναι η χρήση οθονών ψηφιακής σήμανσης Digital Signage για προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων.  Πρόκειται για έναν τρόπο προώθησης που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο. Χρησιμοποιείται κατά κόρoν από ξενοδοχειακά καταλύματα, για "διαδραστική παρουσίαση" προϊόντων, υπηρεσιών και πληροφοριών.

    2. Ολοκληρωμένες λύσεις φροντίδας ξενοδοχειακού ιματισμού. Η φροντίδα του ξενοδοχειακού ιματισμού αποτελεί σημαντικό κομμάτι στην παροχή υπηρεσιών από τις ξενοδοχειακές μονάδες. Και τούτο διότι οι επισκέπτες τοποθετούν υψηλότερα από οτιδήποτε άλλο στις προτεραιότητές τους την εμπειρία του ύπνου. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να παρέχονται διαδικασίες πλύσης εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών.

    3. Το γυμναστήριο του μέλλοντος. Σε αυτό οι επισκέπτες μπορούν ψυχαγωγηθούν με ένα επαγγελματικό, υψηλών προδιαγραφών πολυόργανο στις μικρότερες δυνατές διαστάσεις αλλά και με ποικιλία επιλογών και ρυθμίσεων για όλες τις προτιμήσεις.

    4. Τεχνολογία φωνητικών εντολών για ξενοδοχεία. Ο επισκέπτης μπορεί μέσα από έξυπνα ηχεία ή smart displays να λειτουργεί όλες τις συσκευές του δωματίου που συνδέονται με Wi-Fi. Ο λόγος για συσκευές όπως οι smart τηλεόραση, τα φωτιστικά, κλιματιστικό ή ακόμα και τις κουρτίνες.

    pin

    Το δωμάτιο του μέλλοντος 

    Η διαδρομή στις νέες τεχνολογίες που ειδικεύονται στον ξενοδοχειακό κλάδο ξεκίνησε για την Κωτσόβολος με την παρουσίαση στη HORECA 2018 του δωματίου του Μέλλοντος, εξοπλίζοντάς το με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας αλλά και αυτοματισμών. 

    Με τους εν λόγω αυτοματισμούς, ο πελάτης μπορεί να ελέγξει όλες τις λειτουργίες του δωματίου: το κινητό του, τη συσκευή τηλεφώνου δίπλα από το κρεβάτι ή ακόμα και από την Hotel τηλεόραση του. 

    pin

    Οι υποδομές του μέλλοντος

    Το επόμενο, βήμα ήταν η υπηρεσία του "μηχανοστασίου" ή των υποδομών του μέλλοντος. Δηλαδή του εργαλείου που μπορεί να παρακολουθεί εξ αποστάσεως την ποιότητα του αέρα εντός των δωματίων, την κατάσταση του νερού της πισίνας, ακόμη και την ύπαρξη βλαβών εντός του μηχανοστασίου! 

    Οι εν λόγω υποδομές αποτελούν πλέον ένα εργαλείο στα χέρια των ξενοδόχων. Ουσιαστικά τους καθιστούν αφανείς ήρωες και ικανούς να προσφέρουν συνολικά ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα διαβίωσης και άνεσης στον επισκέπτη από το check-in μέχρι το check out. 

    Μεγάλη η ανταπόκριση

    Οι Business λύσεις της Κωτσόβολος έχουν τύχει πολύ μεγάλης αποδοχής από την αγορά. Πάνω από 250.000 επιχειρήσεις τις έχουν εμπιστευτεί μέχρι σήμερα.

    Ανάμεσα τις εταιρείες που εμπιστεύτηκαν τις λύσεις της Κωτσόβολος είναι τα: ikos Resorts, Lindos Grand Resort & Spa, Oniro Hotels, Summer Senses Luxury Resort, S Resorts by Sapounakis Group, Potidea Palace, Ibis Styles Athens Routes, Elysian Luxury Hotel & Spa, Akti Imperial Hotel & Spa και το The Crete Golf Club.

    pin

    Η ευκολίες και η εξατομικευμένη στήριξη 

    Επιπλέον, ο Κωτσόβολος κάνει ευκολότερη τη χρηματοδότηση των ξενοδοχείων. Παρέχει το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος για επιχειρήσεις για αγορές από 10 ευρώ ανά μήνα, αλλά και με ειδικές συμβουλές για τα προγράμματα ΕΣΠΑ. 

    Παράλληλα, η Κωτσόβολος διαθέτει ένα σύγχρονο σύνολο υποδομών, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των Β2Β πελατών. Συγκεκριμένα, τα συνεχώς αναπτυσσόμενα δίκτυα Business Centers, είναι εξοπλισμένα με επαγγελματικά είδη και στελεχωμένα με εξειδικευμένους πωλητές στις επαγγελματικές λύσεις. 

    Η K – Business ομάδα, το τηλεφωνικό κέντρο με 102 συνεργάτες (τηλέφωνο επικοινωνίας 210 28 99 999) αλλά και το b2b.kotsovolos.gr, παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένη υποστήριξη. Η K – Business ομάδα εξειδικευμένων στελεχών για την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών αναλαμβάνει να λύσει τις απορίες των εταιρικών πελατών και να σχεδιάσει μαζί τους ιδανικές λύσεις βάσει των ιδιαίτερων απαιτήσεων της κάθε επιχείρησης. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων