Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Νοε-2019 07:33

    Ρίχνει τις τιμές η ΦΑΓΕ για να αντέξει τον ανταγωνισμό

    Ρίχνει τις τιμές η ΦΑΓΕ για να αντέξει τον ανταγωνισμό
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Τη μάχη του Greek Yogurt και του Greek Style Yogurt φαίνεται ότι χάνει η ΦΑΓΕ η οποία από το 2014 έως και σήμερα έχει απολέσει το ¼ της δύναμής της, δηλαδή τζίρο 126,6 εκατ. δολαρίων.

    Μόνο το εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του 2019 οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 11,6% υποχωρώντας στα 384,3 εκατ. δολάρια.

    Η πίεση στα μεγέθη της ήταν εμφανής σε όλες τις σημαντικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι πωλήσεις της σε αξία υποχώρησαν κατά 13,3%, στην Ελλάδα κατά 15,6%, στο Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία κατά 6,8% και 0,7% αντίστοιχα. Η μείωση αυτή, αποδίδεται από την εταιρεία, στην πτώση των πωλήσεων σε όγκο κατά 4,3%, στη μείωση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 4,7% και στην αρνητική επίδραση κατά 2,6% λόγω της ενίσχυσης του δολαρίου έναντι του ευρώ και της λίρας.

    Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων η πτώση ήταν 4,3%, λόγω της μείωση των πωλήσεων σε όγκο στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά 9,8% κάτι που αντισταθμίστηκε από τις αυξήσεις των όγκων πωλήσεων στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελλάδα κατά 8,8%, 5,2% και 0,2% αντίστοιχα.

    Το μικτό κέρδος μειώθηκε κατά 22,1% στα 148,9 εκατ. δολάρια, και ως ποσοστό επί των πωλήσεων υποχώρησε στο 38,7% από 44%. Ο κύριος λόγος για τη μείωση αυτή ήταν η αύξηση των τιμών του γάλακτος τόσο στη μονάδα των ΗΠΑ όσο και στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις, δηλαδή στην Ελλάδα, κατά 15,1% 30,5%, αντίστοιχα. Το λειτουργικό κέρδος υποχώρησε 26% στα 46 εκατ. δολάρια και το καθαρό κέρδος περιορίσθηκε στα 23,4 εκατ. δολάρια από 35,1 εκατ. δολαρίων λόγω της μείωσης του μικτού κέρδους.

    Σε επίπεδο τρίτου τριμήνου οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ σε αξία μειώθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν κατά 9,9% στα 125,9 εκατ. δολάρια λόγω της μείωσης των πωλήσεών της σε ΗΠΑ, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία κατά 11,3%, 9,6%, 9,6% και 3,9% αντίστοιχα.

    Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως: στη μείωση των όγκων πωλήσεων κατά 2,4%. στη μείωση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 5% και στις αρνητικές επιπτώσεις κατά 2,5% από την ενίσχυση του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας. Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, αυτές μειώθηκαν 2,4% λόγω της μείωσης των πωλήσεων σε όγκο στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά 6,1%, η οποία εν μέρει αντισταθμίστηκε από τις αυξήσεις των όγκων πωλήσεων σε Ιταλία, Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο κατά 7,6%, 2,1% και 0,6% αντίστοιχα. Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2019 ήταν 9,3 εκατ. δολάρια, από 9,1 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων