Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Νοε-2019 08:44

    Τι δείχνουν τα αποτελέσματα γ΄ τριμήνου για την ΑΒ

    Τι δείχνουν τα αποτελέσματα γ΄ τριμήνου για την ΑΒ
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Συνεχίζεται η πίεση στα μεγέθη της ΑΒ Βασιλόπουλος. Όπως ανακοίνωσε ο Ολλανδο-Βελγικός όμιλος Ahold-Delhaize, οι πωλήσεις του βραχίονα του στην Ελλάδα, δηλαδή της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, κινήθηκαν πτωτικά το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Ωστόσο η πορεία που διέγραψε η αλυσίδα το τρίτο τρίμηνο ήταν βελτιωμένη σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

    Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, το οργανωμένο λιανεμπόριο στη χώρα σε επίπεδο εννεαμήνου κατέγραψε ανάπτυξη πάνω από 2% σε αξία και όγκο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 σύμφωνα με την IRI ή +4,4% σύμφωνα με τη Nielsen.

    Σε ό,τι αφορά στον όμιλο Ahold-Delhaize, οι καθαρές πωλήσεις στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεωγραφική περιοχή στην οποία εντάσσεται και η Ελλάδα, αυξήθηκαν κατά 6,4% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 1,562 δισ. ευρώ και +4,7% σε επίπεδο 9μήνου όπου ο τζίρος στην περιοχή άγγιξε τα 4,595 δις. ευρώ. Η ανάπτυξη, η οποία προήλθε κυρίως από τις αγορές της Τσεχίας και της Ρουμανίας, αποδίδεται από τον διεθνή όμιλο μεταξύ των άλλων και στην προσθήκη 148 καταστημάτων και convenience stores, που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία.

    Υπό πίεση συνεχίζεται να βρίσκεται στην Ελλάδα και το λειτουργικό περιθώριο κέρδους το οποίο το τρίτο τρίμηνο ήταν χαμηλότερο σε σχέση με το 2018 αλλά βελτιωμένο έναντι των προηγούμενων τριμήνων της φετινής χρήσης. Εν αντιθέσει με το τι συμβαίνει στην Ελλάδα, στην περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, το περιθώριο κέρδους ήταν 4,6% σε επίπεδο τρίτου τριμήνου αυξημένο κατά 0,3 μονάδες σε σχέση με πέρυσι και 3,9% σε επίπεδο εννεαμήνου, δηλαδή μειωμένο κατά 0,2 μονάδες έναντι του αντίστοιχου διαστήματος έναν χρόνο πριν.

    Σε επίπεδο ομίλου, η Ahold – Delhaize εμφάνισε αύξηση 2,9% των πωλήσεών της το τρίτο τρίμηνο στα 16,689 δις. ευρώ και 2% στο εννεάμηνο όπου ο τζίρος της άγγιξε τα 48,88 δισ. ευρώ.

    Από αυτό τον τζίρο οι καθαρές πωλήσεις μέσω διαδικτύου σε επίπεδο τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν το 1,1 δισ. ευρώ, 30,8% υψηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 και στο εννεάμηνο το "φράγμα" των 3,1 δισ. ευρώ, 29,8% υψηλότερες έναντι του αντίστοιχου διαστήματος έναν χρόνο πριν.

    Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στις online πωλήσεις του Βελγο-Ολλανδικού ομίλου καταγράφηκε στις ΗΠΑ +32,1% στο τρίτο τρίμηνο και 25,3% στο 9μηνο, στην Ολλανδία +23,1% και 22,7% στο γ’ τρίμηνο και στο εννεάμηνο αντίστοιχα και στο Βέλγιο 17,2% και 16%. Στοιχεία για την πορεία των online πωλήσεων για την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην οποία περιλαμβάνεται η Ελλάδα, δηλαδή η ΑΒ Βασιλόπουλος όπου έχει διαδικτυακό κατάστημα, δεν παρέχονται από τον διεθνή όμιλο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων