Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Οκτ-2019 08:16

    Task Forces από την ΑΒ για τη διαχείριση κρίσεων

    Task Forces από την ΑΒ για τη διαχείριση κρίσεων
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Στη δημιουργία ειδικών ομάδων δράσης (task forces), οι οποίες ανά τομέα δραστηριότητας εξέτασαν τις πιθανές επιδράσεις και κατάρτισαν σχέδια δράσης εναλλακτικών σεναρίων αντιμετώπισης κρίσεων, προχώρησε η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος. Παράλληλα μέσω του συστήματος παρακολούθησης και διαχείρισης κινδύνων Enterprise Risk Management (ERM), επαναπροσδιορίζει το πλάνο ενεργειών της με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των στρατηγικών της στόχων,  αναφέρει στις ετήσιες οικονομικές της καταστάσεις για το 2018 η αλυσίδα.

    Πέρυσι, χρονιά κατά τη διάρκεια της οποίας η εταιρεία επένδυσε 61,5 εκατ. ευρώ και έθεσε σε λειτουργία 8 νέα καταστήματα σουπερ-μάρκετ και 40 καταστήματα δικαιόχρησης, ο τζίρος της μειώθηκε κατά 5,43% στα 1,986 δισ. ευρώ, τα EBITDA υποχώρησαν κατά 14,91% στα 130,2 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σημείωσαν κάμψη κατά 39,78% στα  34,6 εκατ. ευρώ. Πορεία η οποία αποδίδεται από την αλυσίδα στη συνεχιζόμενη ύφεση και το 2018 που επηρέασε σημαντικά την αγορά, λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος, της αύξησης άμεσης και έμμεσης της φορολογίας, της έλλειψης διαθεσίμων σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, στη διακοπή δημοσίων και ιδιωτικών επενδύσεων, αλλά και στην ανεργία.

    Το μερίδιο αγοράς της στις 31 Δεκεμβρίου του 2018 διαμορφωνόταν στο 19,8%, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, ενώ οι ημέρες πίστωσης των προμηθευτών επανήλθαν στα επίπεδα του 2015. Δηλαδή στις 107,8 ημέρες από 112,7 που ήταν στη χρήση του 2017 και 108,9 ημέρες που ήταν το 2016, με τις ημέρες είσπραξης των εμπορικών απαιτήσεων να έχουν μειωθεί στις 8,4 από 9,4 ημέρες που ήταν το 2017.

    Για το τρέχον έτος, σχεδιάζει την επιτάχυνση της ανάπτυξής της με την προσθήκη νέων καταστημάτων στο δίκτυο της, συμπεριλαμβανόμενων των καταστημάτων του δικτύου δικαιόχρησης (franchising) και των καταστημάτων χονδρικής και λιανικής. Από τις σημαντικότερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει είναι η σταθεροποίηση της θέσης στην αγορά, η ολοκλήρωση των επενδυτικών σχεδίων της και η μείωση της έκθεσής της σε συστημικούς κινδύνους.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων