Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 25-Σεπ-2019 16:13

    My market: Σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τις ανάγκες καταναλωτών με απώλεια όρασης

    My market: Σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τις ανάγκες καταναλωτών με απώλεια όρασης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το πρώτο διαδραστικό σεμινάριο εκπαίδευσης εργαζομένων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με οπτική αναπηρία διοργάνωσε η 100% ελληνική αλυσίδα My market, σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ BlackLight που υποστηρίζει κοινωνικές ομάδες που βρίσκονται στο περιθώριο, όπως οι άνθρωποι με μερική ή ολική απώλεια όρασης και άλλες αναπηρίες.

    Τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιούνται καθώς προτεραιότητά της ελληνικής αλυσίδας είναι να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες προς όλους τους συμπολίτες μας.

    Μέσα από αυτά, όπως αναφέρει, "οι εργαζόμενοί μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις ανάγκες των καταναλωτών με απώλεια όρασης και εκπαιδεύονται πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.

    Στόχος στα My market είναι οι πελάτες μας, με απώλεια όρασης, να κάνουν τα ψώνια τους με ασφάλεια και να νιώσουν εμπιστοσύνη κοντά μας και να συμμετάσχουμε δυναμικά στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία γενικότερα.

    Η συμμετοχή στο σεμινάριο αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για όλους όσους έλαβαν μέρος και ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο την δέσμευση όλων μας στα My market απέναντι στην κοινωνική προσφορά.

    Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά στο κατάστημα των Βριλησσίων, ενώ ακολουθούν σύντομα εκπαιδεύσεις στα My market Κηφισιάς, Αλσούπολης, Νέας Σμύρνης Βενιζέλου και Σεπολίων."

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ