Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 23-Σεπ-2019 16:16

    "Πασοκικός" εμφύλιος στη Βουλή με φόντο τη νέα ηγεσία του ΟΣΕ

    "Πασοκικός" εμφύλιος στη Βουλή με φόντο τη νέα ηγεσία του ΟΣΕ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε "ενδοπασοκικό" εμφύλιο εξελίχθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ στη Βουλή κατά τη διάρκεια ακρόασης του νέου Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ  κ. Κώστα Σπηλιόπουλου. Το Κίνημα Αλλαγής αποχώρησε από τη συνεδρίαση καταγγέλοντας την τοποθέτηση του κ. Σπηλιόπουλου ως προϊόν συναλλαγής, ενώ κατά την ψηφοφορία ο νέος πρόεδρος του ΟΣΕ έλαβε την πλειοψηφία με δέκα θετικές, 7 αρνητικές  ψήφους και δύο παρών.

    "Η επιλογή υπήρξε προϊόν συναλλαγής, το έχουμε ήδη καταγγείλει", είπε στην αρχή της συνεδρίασης ο  Αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος ο οποίος στη συνέχεια αποχώρησε.

    "Από το 2015 έχω αποχωρήσει, ενώ ήμουν πρώτος σε σταυρούς με απέκλεισε η ηγεσία γιατί ήθελε άλλον στην Αχαΐα", απάντησε ο κ. Σπηλιόπουλος προσθέτοντας πως γι’ αυτό τον λόγο "αποκόπηκα από το ΚΙΝΑΛ. Συνολικά διαφωνώ με τη στρατηγική του κόμματος.

    Είναι άδικη η επίθεση που δέχομαι, όλοι ξέρουν πως πολιτεύτηκα. Εκτός αν δεν θέλουν να ασκείται κριτική στον προηγούμενο Περιφερειάρχη – σ.σ. τον κ. Απ. Κατσιφάρα-".

    Θετικά σχόλια για τον κ. Σπηλιόπουλο ο οποίος κατέβηκε ως ανεξάρτητος υποψήφιος στις πρόσφατες εκλογές στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος έκανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Σπήλιος Λιβανός. "Ο κ. Σπηλιόπουλος ήταν ανεξάρτητη φωνή στις Περιφερειακές εκλογές και κατέβηκε απέναντι σε εμάς. Η ηγεσία του ΚΙΝΑΛ ίσως δεν θέλει να ακούγεται μια ανεξάρτητη φωνή,  ίσως δεν κατάλαβε τίποτε απ’ ότι έγινε σ' αυτές τις μάχες. Μας κατηγορούν όταν έρχονται στελέχη με πλούσια εμπειρία από άλλους χώρους".

    Κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ της Βουλής εκτός από τη νέα Διοίκηση του ΟΣΕ ενεκρίθη κατά πλειοψηφία και η νέα ηγεσία της "ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ". Στις θέσεις του Προέδρου του Δ.Σ. και του Διευθύνοντος Συμβούλου της "ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε." τοποθετήθηκαν οι κ.κ. Πολυχρόνης Ακριτίδης και Χρήστος Βίνης.

    Όπως τόνισε από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής υπάρχει πρόβλημα τόσο με τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα, γι’ αυτό και συμβαίνουν αρκετά ατυχήματα, αλλά και στον τρόπο που έγινε η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. "Εμείς θέλουμε να ανοίξει ο ανταγωνισμός, να έχουμε πολλές ΤΡΑΙΝΟΣΕ", υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής ο οποίος υποσχέθηκε ωστόσο το 2021 η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη να γίνεται σε 3 ώρες.

    Μαρία Νταλιάνη

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ