Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 27-Ιουν-2019 08:11

    "Έσπασε" το φράγμα του μισού δισ. ευρώ ο Κωτσόβολος

    "Έσπασε" το φράγμα του μισού δισ. ευρώ ο Κωτσόβολος
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Το φράγμα του μισού δισ. ευρώ σε πωλήσεις "έσπασε” στη χρήση 2018-2019 ο Κωτσόβολος. Ο τζίρος του άγγιξε τα 520 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 12,5%, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 25,1% στα 25,2 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη (ΕΒΙΤ) ενισχύθηκαν κατά 17,5% στα 20,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν στα 95 εκατ. ευρώ από 76 εκατ. ευρώ. 

    Ανάπτυξη η οποία σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Κωτσόβολος, Γιάννη Βασιλάκο, προήλθε από τις αυξημένες πωλήσεις κατά 20% την Black Friday, από την αύξηση στα έσοδα από τις πωλήσεις τηλεοράσεων λόγω του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου αλλά και της στροφής προς τις μεγαλύτερες ίντσας, αλλά και την αύξηση του μεριδίου στις πωλήσεις smartphones, την αύξηση των πωλήσεων οικιακών ηλεκτρικών συσκευών και μικροσυσκευών, κλπ.

    Για τη φετινή χρονιά ο κ. Βασιλάκος εκτίμησε ότι συνολικά η αγορά των καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών θα παρουσιάσει αύξηση 2% σε ετήσια βάση, αν και δεν απέκλεισε μεγαλύτερη ανάπτυξη της αγοράς υπό την προϋπόθεση της πολιτικής σταθερότητας μετά τις εκλογές, κάτι που έχει δείξει διαχρονικά ότι επιδρά στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων όσον αφορά στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη. 

    Για την Κωτσόβολος ο στόχος είναι  ανάπτυξη πάνω από το μέσο όρο της αγοράς, δηλαδή ο πήχης ανεβαίνει πάνω από τα 550 εκατ. ευρώ. Για το μέλλον ο κ. Βασιλάκος εκτίμησε πως η ελληνική αγορά χωρά 2 το πολύ 3 πανελλαδικούς "παίκτες", ενώ διαβλέπει διατήρηση των ανεξάρτητων παικτών αλλά και των συνεταιριστών.

    Σε ό,τι αφορά στα σχέδια της Κωτσόβολος για την τρέχουσα χρήση, οι επενδύσεις θα κινηθούν στα επίπεδα των 11 εκατ. ευρώ, από 10,7 εκατ. ευρώ πέρυσι που αφορούσαν επενδύσεις στο δίκτυο καταστημάτων. Εφέτος θα κατευθυνθούν στην ενίσχυση της εφοδιαστικής της αλυσίδας με τη νέα αποθήκη 17.000 τ.μ., την αναβάθμιση της εμπορικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας της αλλά και 7 ανακαινίσεις καταστημάτων και τρία νέα σημεία πώλησης.

    Αυτά ανέφερε ο κ. Βασιλάκος με αφορμή την παρουσίαση του ανακαινισμένου καταστήματος της Κωτσόβολος στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, το οποίο κάνει τον μεγαλύτερο τζίρο στο δίκτυο της αλυσίδας και οι πωλήσεις του είναι υψηλότερες κατά 30% σε σχέση με το δεύτερο σε τζίρο κατάστημα της.

    Όπως είπε ο κ. Βασιλάκος στόχος της Κωτσόβολος είναι να αλληλεπιδρά το φυσικό δίκτυο με το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων. Σήμερα οι online πωλήσεις της αλυσίδας αγγίζουν το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών της, ενώ, η διοίκηση της εκτιμά ότι το ποσοστό αυτό θα υπερδιπλασιαστεί.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων