Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 05-Ιουν-2019 14:35

    Θ. Βενιάμης: Να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για τον κανονισμό ΙΜΟ 2020

    Θ. Βενιάμης: Να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για τον κανονισμό ΙΜΟ 2020
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σκληρή κριτική για τη στάση που τηρούν οι συναρμόδιοι κλάδοι για την εφαρμογή του νέου κανονισμού για τα ναυτιλιακά καύσιμα ΙΜΟ 2020 άσκησε σήμερα ο πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεόδωρος Βενιάμης.

    Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πλαίσιο του Greek Shipping Summit που διοργανώνει το The Sea Nation o κ. Βενιάμης επικεντρώθηκε στο φλέγον για τη ναυτιλία θέμα της εφαρμογής του νέου κανονισμού για τα αποθειωμένα καύσιμα, κατακρίνοντας τόσο τη στάση των προμηθευτών scrubbers οι οποίοι δεν εγγυώνται για την ασφαλή λειτουργία των μηχανών όσο και τη στάση της πετρελαϊκής βιομηχανίας η οποία όπως είπε δεν έχει μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες για παραγωγή νέων καυσίμων. Χαρακτήρισε την αλλαγή ως μια από τις πιο κρίσιμες, ακόμη πιο σημαντική και από τη μετάβαση της ναυτιλίας από τα πανιά στον ατμό ενώ έκρουσε εκ νέου τον κώδωνα του κινδύνου για θέματα ασφάλειας σημειώνοντας ότι υπάρχει κίνδυνος να υπάρξουν θύματα ή να ακινητοποιηθούν πλοία.

    Τα θέματα ασφαλείας δεν μπορούν να επιλυθούν με εγχειρίδιο οδηγιών είναι λυπηρό που κανείς δε λέει τι θα συμβεί την επόμενη μέρα, ανέφερε κ. Βενιάμης σημειώνοντας ότι το θέμα έχει αποτελέσει πηγή αντιπαραθέσεων και διχασμού ενώ δεν έχουν προβλεφθεί εναλλακτικές λύσεις. Πάγια θέση της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών πρόσθεσε είναι ότι η αποθείωση των καυσίμων πρέπει να γίνεται στην στεριά. Αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνεδρίαση της επιτροπής MEPC74 του IMO για την υιοθέτηση των ελληνικών προτάσεων αλλά και στις εξελίξεις που δρομολογεί Η απόφαση για το θέμα της ευρωπαϊκής ένωσης που ζήτησε την επαναξιολόγηση των scrubbers.

    Ο ίδιος τόνισε ότι η μελέτη το διεθνές ναυτιλιακό οργανισμό γιατί επάρκεια καυσίμων είναι εσφαλμένη για διαθέσιμες ποσότητες για το 80% όταν  η εικόνα που έχει ο ναυτιλιακός κλάδος είναι εφαρμογή τα αποθειωμένα καύσιμα θα μπορούν να καλύψουν το 60% της ζήτησης.

    Χ. Φλουδόπουλος

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων