Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 28-Μαϊ-2019 08:59

    Το στοίχημα της GSKConsumer Healthcare

    Το στοίχημα της GSKConsumer Healthcare
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Μία στις 20 αναζητήσεις που γίνονται καθημερινά  στο διαδίκτυο συνδέεται με την υγεία. Και μην φανταστείτε μόνο συνταγογραφούμενα φάρμακα, ιατρικές εξετάσεις και νοσήλια.

    Σημαντικό κομμάτι από αυτές τις αναζητήσεις που κατευθύνεται στην υγεία αφορά "περιφερειακά" προϊόντα όπως οδοντόκρεμες, στοματικά διαλύματα, βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής κ.ά.

    Μια αγορά που ετησίως τζιράρει πάνω από 800 εκατ. ευρώ, συγκράτησε τη δύναμη της στα χρόνια της κρίσης, "πάνω" της αναπτύχθηκε ένας νέος κλάδος, αυτός του e-φαρμακείου και συνεχίζει να καταγράφει ανάπτυξη.

    Όμως όπως όλοι οι κλάδοι, έτσι και αυτός εξακολουθεί να κινείται –σ.σ. κυρίως στο ράφι των σούπερ μάρκετ- με επαναλαμβανόμενες προσφορές. Όχι απ’ όλους. Η GSK Consumer Healthcare ανήκει στις εξαιρέσεις, όπως αναφέρει στο Capital.gr ο κ. Γενικός Διευθυντής της GSK Consumer Healthcare κ. Kωνσταντίνος Λιμνίδης.

    Ο οποίος λέει όχι στις προσφορές 12 μήνες τον χρόνο, -σ.σ. GSK Consumer Healthcare πραγματοποιεί δύο φορές τον χρόνο προσφορές στα προϊόντα της- και τάσσεται υπέρ των καθαρών τιμών, οι οποίες εξασφαλίζουν διαφάνεια, εύκολη σύγκριση και αποφυγή της σύγχυσης για τους καταναλωτές, όπως λέει.

    Στρατηγική την οποία η εταιρεία ακολουθεί, με αποτέλεσμα να πουλάει ετησίως 3 εκατ. οδοντόπαστες, 151 εκατομμύρια χάπια, 667 χιλ. οδοντόβουρτσες, 1,1 εκατομμύρια Corega, 1,2 εκατομμύρια σωληνάρια Voltaren και Fenistil και 2,8 εκατομμύρια σπρέι Otrivin. Αυτό ήταν σε αριθμούς, από άποψη κατανάλωσης, το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά για το 2018.

    Δεν είναι όμως η ουσία. Γιατί η ουσία είναι πως με την στρατηγική αυτή έχει καταφέρει, παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα της δεν ανήκουν στην κατηγορία της πολύ χαμηλής τιμής, να ενισχύσει σημαντικά τη δύναμή της στο ράφι του σούπερ μάρκετ, των φαρμακείων και των νοικοκυριών, καθώς οι καταναλωτές τα προτιμούν για την καινοτομία και την επιστημονική τους εξειδίκευση, αναφέρει ο κ. Λιμνίδης.

    Σύμφωνα με έρευνες μέτρησης της κατανάλωσης, αλλά και των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, η GSK Consumer Healthcare έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία των Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗΣΥΦΑ), ενώ παραμένει βασικός παίκτης στην κατηγορία της στοματικής υγιεινής στο ράφι του σούπερ μάρκετ.

    Αρκεί μόνο να αναφέρουμε πως από μερίδιο σχεδόν 10% το 2009 σήμερα κατέχει μερίδιο 22%, που την κατατάσσει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας στις οδοντόκρεμες στο ράφι του σούπερ μάρκετ. Ενώ τα χρόνια της κρίσης "έτρεξε” με ρυθμό ανάπτυξης 5% ετησίως.

    Αποτέλεσμα η GSK Consumer Healthcare να κατέχει ηγετική θέση τόσο στο χώρο του φαρμακείου όσο και στο χώρο του super market με προϊόντα όπως: Panadol, Voltaren, Otrivin,Sensodyne, Parodontax, Corega κ.α., προϊόντα που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την αυτοφροντίδα.

    O κ. Λιμνίδης ηγείται της GSK Consumer Healthcare, δηλαδή στα Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας της GSK, για την Ελλάδα την Κύπρο και τη Μάλτα την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με τον ίδιο "ο κλάδος των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και καταναλωτικών προϊόντων προσδίδει μια επιπλέον δυναμική διάσταση στην  GSK, είναι μία από τις ηγετικές ερευνητικές φαρμακευτικές εταιρείες". Όπως με όλα τα προϊόντα, η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτές τις δραστηριότητες είναι η επιστήμη, τονίζει ο ίδιος. Η εταιρεία διαθέτει τρία κέντρα εξειδικευμένα στην Έρευνα & Ανάπτυξη μη συνταγογραφούμενων προϊόντων. Γιατί; Γιατί όπως λέει ο κ. Λιμνίδης, "η επιστημονική καινοτομία είναι εξίσου σημαντική με το μάρκετινγκ και επιδεικνύουμε εξαιρετικές ικανότητες και στους δύο τομείς".

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων