Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 09-Μαϊ-2019 07:45

    Πώς η Beat θα "ανέβει" Θεσσαλονίκη

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Πώς η Beat θα "ανέβει" Θεσσαλονίκη

    Του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Μέσω επένδυσης ύψους 3 εκατ. ευρώ, η Beat θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της στη Θεσσαλονίκη, όπου οι άδειες ταξί ανέρχονται σε 2.000. Αυτή τη στιγμή, στην πόλη με πληθυσμό άνω του 1 εκατ. ατόμων, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι το μοναδικό μέσο δημόσιας μετακίνησης, με τμήμα της βασικής γραμμής μετρό να εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει να λειτουργεί τέλη 2020.

    Οι Θεσσαλονικείς ως εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης έχουν το ταξί -του οποίου η κλήση χρεώνεται- και, σε μικρότερο βαθμό, τις κοινές μετακινήσεις με αυτοκίνητο (carpooling). Τα δεδομένα αυτά συνεκτίμησαν, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, στην Beat, που είναι μέλος της κοινοπραξίας των BMW και Daimler, αποφασίζοντας την επέκταση της δραστηριότητάς τους στη Θεσσαλονίκη.

    Ως εκ τούτου, η επένδυση της εταιρείας τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη συνίσταται στη δημιουργία παραρτήματος, στην πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και στην υλοποίηση σειράς προωθητικών ενεργειών.

    Η Beat, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, έχει εξασφαλίσει τον αναγκαίο αριθμό αυτοκινητιστών με στόχο την επαρκή προσφορά των υπηρεσιών της στη Θεσσαλονίκη, ενώ στην Αθήνα συνεργάζεται με περίπου 7.000 οδηγούς ταξί.

    Σχετικά με την τροπολογία, που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, δεν επιφέρει καμία αλλαγή, όπως ανέφερε, πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος της Beat Νίκος Δρανδάκης, στον τρόπο που οι χρήστες της εφαρμογής πληρώνουν ηλεκτρονικά για τις διαδρομές τους.

    Δημ. Δελεβέγκος

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων