Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 08-Μαϊ-2019 10:22

    Πιέσεων συνέχεια για ΑΒ Βασιλόπουλο

    Πιέσεων συνέχεια για ΑΒ Βασιλόπουλο
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Σε αρνητικό έδαφος και το πρώτο τρίμηνο κινήθηκε η "ανάπτυξη" των πωλήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος το πρώτο τρίμηνο. Αυτό αναφέρει στο σημερινό πρωινό της report η μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο όμιλος Ahold Delhaize, για την πορεία των πωλήσεων της εν Ελλάδι θυγατρική της.

    Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά "ενώ η Ρουμανία και η Τσεχική Δημοκρατία παρουσίασαν ισχυρή συγκρίσιμη αύξηση πωλήσεων το τρίμηνο, η ανάπτυξη στην Ελλάδα παρέμεινε αρνητική".

    Η Ελλάδα, συμπεριλαμβάνεται από τον διεθνή όμιλο, στη γεωγραφική περίοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,4% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 1,466 δισ. ευρώ.

    Ο καθαρός ρυθμός αύξησης των πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο οφείλεται στη συγκριτική αύξηση των πωλήσεων εξαιρουμένης της βενζίνης κατά 0,8%, ή 1,3% προσαρμοσμένη με την περίοδο του Πάσχα, ενώ η καθαρή προσθήκη 132 καταστημάτων - σχεδόν όλων καταστημάτων ευκολίας - που άνοιξαν στη Ρουμανία, την Ελλάδα και τη Σερβία.

    Η πορεία των πωλήσεων στην Ελλάδα επηρέασε και το βασικό λειτουργικό περιθώριο το οποίο διαμορφώθηκε στο 3,2%, μειωμένο κατά 0,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν, κυρίως λόγω του υψηλότερου κόστους εργασίας στην Ελλάδα και την Τσεχία, αναφέρεται στο report.

    Εν τω μεταξύ η αλυσίδα συνεχίζει τις επενδύσεις για την υποστήριξη των Ελλήνων προμηθευτών. Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με τη Νηρεύς και με την υποστήριξη της WWF, πρόκειται να λανσάρει τα πρώτα πιστοποιημένα ψάρια Υπεύθυνης Υδατοκαλλιέργειας.

    Τα συγκεκριμένα προϊόντα παράγονται για λογαριασμό της ΑΒ Βασιλόπουλος (υπό το σήμα ΑΒ Επιλογή) να βρίσκονται ένα βήμα πριν την πιστοποίηση τους από το πρότυπο Aquaculture Stewardship Council (ASC), ανέφεραν χθες στελέχη της ΑΒ.

    Σύμφωνα δε με τον κ. Δ. Διονυσόπουλο, Διευθυντή Διασφάλισης Ποιότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, η εν λόγω πιστοποίηση ενδέχεται να ανοίξει το δρόμο προώθησης λαυρακίου και τσιπούρας σε άλλες αγορές της μητρικής Ahold-Delhaize και ειδικότερα στα Βαλκάνια, όπου ο πολυεθνικός λιανέμπορος διατηρεί θέση. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων