Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 04-Μαϊ-2019 08:59

    Ανέβασαν έσοδα και πληρότητες "Μεγάλη Βρεταννία" και "King George"

    Ανέβασαν έσοδα και πληρότητες "Μεγάλη Βρεταννία" και "King George"
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Βασιλικής Κουρλιμπίνη

    Με ανεβασμένες πληρότητες και έσοδα έκλεισαν την οικονομική χρήση του 2018 οι δύο μονάδες της ΛΑΜΨΑ στο Σύνταγμα. Όπως αναφέρεται στην ετήσια οικονομική έκθεση του ομίλου, "Μεγάλη Βρεταννία" και "King George" παρουσίασαν πληρότητα 76,1% (έναντι 74,9% το 2017) αλλά και εξίσου σημαντική αύξηση ARR (Average room rate) ύψους 314 ευρώ (έναντι 287 ευρώ το 2017). Το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκε κατά 11,2%.

    Την ίδια ώρα, το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 9,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ αντίστοιχη αύξηση κατέγραψε και το "King George" (13,3%).

    Όσον αφορά τα ξενοδοχεία του ομίλου στη Σερβία, το μεν "Hyatt Regency Belgrade" κατέγραψε οριακή μείωση πωλήσεων κατά 2,31%, το δε "Excelsior" αύξηση πωλήσεων κατά 15,33%. Τέλος, το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes εμφάνισε οριακή μείωση πωλήσεων κατά 0,85%.

    Στην έκθεση σημειώνεται πως η πληρότητα δωματίων στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας της Αθήνας αυξήθηκε οριακά κατά 0,7% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2017, διαμορφώνοντας τον δείκτη στο 73,8% έναντι 73,3% το 2017. Η μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία αυξήθηκε κατά 8,8% έναντι του 2017, φτάνοντας τα 170 ευρώ έναντι 157 ευρώ. Κατά συνέπεια, το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο ανέβηκε κατά 9,6%, φτάνοντας τα 126 ευρώ.

    Η διοίκηση της εισηγμένης αναμένει τη φετινή χρονιά να σταθεροποιηθεί η τάση των πωλήσεων στις ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας. Η στρατηγική του ομίλου επικεντρώνεται παράλληλα στη νέα επένδυση στην πλατεία Συντάγματος. Μετά την υπογραφή της σύμβασης μακροχρόνιας μίσθωσης του ιστορικού ξενοδοχείου King’s Palace, ιδιοκτησίας του Αλληλοβοηθητικού Ταμείου Πρόνοια πρώην εργαζομένων ΑΤΕ, έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και η αδειοδότηση της ανακαίνισης του ξενοδοχείου και έχει ξεκινήσει η πλήρης ανακατασκευή του.

    Στο πλαίσιο αυτής της μίσθωσης, η εταιρεία προχώρησε πέρσι σε συμφωνία με τον διεθνή ξενοδοχειακό όμιλο AccorHotels, για την ανάληψη της διαχείρισης του ξενοδοχείου, με την εμπορική επωνυμία MGallery. Η σύμβαση έχει διάρκεια 25 ετών και περιλαμβάνει βασική αμοιβή διαχείρισης επί των εσόδων και αμοιβή επίτευξης στόχων.

    Το ξενοδοχείο προγραμματίζεται να ανοίξει τον Μάιο του 2020 και εκτιμάται πως το κόστος της επένδυσης θα ξεπεράσει τελικά τα 20 εκατ. ευρώ, από τα 17 εκατ. που υπολογίζονταν αρχικά.

    "Η τουριστική βιομηχανία της χώρας παρουσιάζει σημάδια σταθεροποίησης μετά από έξι έτη ανάπτυξης. Οι τουριστικοί προορισμοί της ευρύτερης περιοχής επανακάμπτουν μετά από την αστάθεια των τελευταίων ετών και διεκδικούν μερίδιο αγοράς. Η Ελλάδα ως προορισμός ασφαλούς χώρας της Ευρωζώνης εξακολουθεί να παραμένει ελκυστική. Τα ξενοδοχεία της Λάμψα έχοντας ως συγκριτικό πλεονέκτημα τις πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες, την τοποθεσία και την ιστορία (π.χ. "Μεγάλη Βρεταννία") οδηγούν τον όμιλο σε σταθεροποίηση στο κατακτηθέν από τα προηγούμενα έτη επίπεδο υψηλών μεγεθών σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης, βελτιώνοντας ταυτοχρόνως και τις χρηματοοικονομικές του επιδόσεις”, σημειώνεται στο σημείο για τις προβλέψεις της χρήσης που διανύουμε.

    Παράλληλα, αυξημένος κατά 6,34% παρουσιάζεται ο κύκλος εργασιών του ομίλου (από 62,7 εκατ. σε 66,7 εκατ. ευρώ) και τα ενοποιημένα Αποτελέσματα Προ Φόρων Χρηματοδοτικών και Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (ΕΒΙTDA) κατά 13,72%. Τα αποτελέσματα προ φόρων του ομίλου διαμορφώθηκαν σε κέρδη 15,6 εκατ. από κέρδη 12,1 εκατ. ευρώ το 2017, καταγράφοντας άνοδο 29,21% από λειτουργικές δραστηριότητες.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων