Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 09-Απρ-2019 14:22

    Καινοτόμες επιχειρηματικές προτάσεις μαθητών σε νέο διαγωνισμό του Orange Grove

    Καινοτόμες επιχειρηματικές προτάσεις μαθητών σε νέο διαγωνισμό του Orange Grove
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Mε τη συμμετοχή νέων ηλικίας 15 έως 17 που απέδειξαν τη δημιουργικότητα και τις φρέσκιες ιδέες που τους χαρακτηρίζουν, ολοκληρώθηκε ο καινοτόμος Pitching Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας "Junior Squeezy”, οιτ πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Απριλίου στο χώρο του Orange Grove, του διεθνούς startup incubator της Αθήνας, που αποτελεί πρωτοβουλία της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

    Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι νέοι μαθητές ανέβηκαν στη σκηνή και παρουσίασαν τις ολοκληρωμένες επιχειρηματικές τους προτάσεις μπροστά στο κοινό απαντώντας στις ερωτήσεις που τους έθεσε η κριτική επιτροπή την οποία αποτελούσαν ο Πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα,  Geoffrey R. Pyatt, η Πρέσβης του Κράτους του Ισραήλ στην Ελλάδα, Irit Ben-Abba, ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα, Caspar Veldkamp, η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Interamerican, Δροσιά Καρδάση και ο Co-Founder του Square Athens, Γιάννης Κεχαγιάς. Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η Χριστίνα Στριμπάκου, Co-Founder του LIA' Premium Extra Virgin Olive Oil. Οι νεαροί μαθητές απέσπασαν τα ενθουσιώδη σχόλια της κριτικής επιτροπής και το θερμό χειροκρότημα του κοινού, με την ωριμότητα των επιχειρηματικών τους σχεδίων και τη δυναμική τους σκηνική παρουσία που σε τίποτα δεν διέφερε από (και σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούσε) τα pitches που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στη σκηνή του Orange Grove από ενήλικους startuppers!

    Οι επιχειρηματικές ιδέες που ξεχώρισαν και αναδείχθηκαν νικήτριες ήταν η ομάδα του Zero%Risk στην πρώτη θέση, μία λύση για την ενίσχυση της ασφάλειας ατόμων με Alzheimer’s και άλλων ευπαθών ομάδων, η ομάδα Hermes στη δεύτερη θέση, ένα marketplace για την πώληση τοπικών προϊόντων υψηλών προδιαγραφών που συνδυάζει και διατροφικές συμβουλές / παραδοσιακές συνταγές, και στην τρίτη θέση η πρόταση Apex Intros, ένα εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα σε άτομα με YouTube κανάλια να δημιουργούν τα δικά τους branded introduction videos. 

    Οι νικητές των τριών πρώτων βραβείων, τα οποία προσφέρονται από την Ολλανδική Πρεσβεία στην Ελλάδα, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το ολλανδικό startup οικοσύστημα ανταλλάσσοντας ιδέες με άλλους νέους με την επίσκεψή τους στο Global School for Entrepreneurship στην Ολλανδία. Ενώ, σε όλους τους συμμετέχοντες του διαγωνισμού δόθηκε η δυνατότητα να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τη συμβουλευτική στήριξη της ομάδας του Orange Grove για διάστημα τριών μηνών, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους στον τομέα της νεανικής επιχειρηματικότητας. 

    Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, η πραγματοποίηση του pitching διαγωνισμού σηματοδοτεί την ολοκλήρωση ενός προγράμματος διαδραστικών μαθημάτων που είχαν προσφέρει νωρίτερα στους νέους οι μέντορες και coaches του Orange Grove, αποδεικνύοντας τη σημασία που αποδίδει η πρωτοβουλία στη στήριξη της νέας γενιάς και στην προώθηση της επιχειρηματικότητας, παρέχοντας τους εφόδια και ευκαιρίες ανέλιξης. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων