Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 06-Απρ-2019 10:44

    Nestle Ελλάς: Οι επενδύσεις σε καφέ - νερό και το στοίχημα των εξαγωγών

    Nestle Ελλάς: Οι επενδύσεις σε καφέ - νερό και το στοίχημα των εξαγωγών
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση  

    Πολυμέτωπη προϊοντική και επενδυτική "επίθεση" ετοιμάζει η Nestle Ελλάς. Η εταιρεία, που αποτελεί έναν  από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της χώρας, με εμπορική και παραγωγική παρουσία, ετοιμάζεται να εισέλθει σε νέες προϊοντικές κατηγορίες και να ενισχύσει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.

    Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο επόμενο διάστημα θα κυκλοφορήσει και στην ελληνική αγορά η σειρά βιολογικών γιαουρτιών NaturNes Bio. Παράλληλα, η εταιρεία έχει προχωρήσει στο λανσάρισμα νέας συσκευασίας στο φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή για την εξάδα των 1,5 λίτρων με χερούλι, ενώ ετοιμάζεται να τοποθετήσει στα ράφια και τον Λουμίδη frio, τον παγωμένο ελληνικό καφέ, ο οποίος διατίθεται επί του παρόντος μόνο στο κανάλι του HORECA.

    Η Nestle, market leader στην αγορά του καφέ, ολοκλήρωσε πριν από λίγους μήνες επένδυση 8,5 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο καφέ στα Οινόφυτα. Με την επένδυση διπλασιάζεται η παραγωγική δυναμικότητα της συγκεκριμένης μονάδας από τους 10.000 τόνους καφέ στους 20.000 τόνους ετησίως. Η επιπλέον παραγωγική δυναμικότητα θα χρησιμοποιηθεί για εξαγωγές του προϊόντος σε χώρες των Βαλκανίων και της Ευρώπης, και δη στις αγορές εκείνες όπου καταναλώνεται ελληνικός καφές, όπως η Γερμανία, αλλά και οι ΗΠΑ, ο Καναδάς κ.ά.

    Σε Οινόφυτα και Βόνιτσα

    Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, που λειτουργεί με την ευθύνη της Nestle Ελλάς από το 1987, γίνεται η συνολική παραγωγή του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, από την πρώτη ύλη μέχρι και τη συσκευασία, καθώς και η συσκευασία του στιγμιαίου καφέ Nescafe Classic που προορίζεται για την ελληνική αγορά, ενώ έχει τη δυνατότητα για παραγωγή και άλλων ειδών καφέ, όπως εσπρέσο. Η επένδυση στο εργοστάσιο του καφέ στα Οινόφυτα οδηγεί στην περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας της Nestle Ελλάς στην ελληνική αγορά, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες της εταιρείας για εγχώρια παραγωγή, τη στιγμή που ήδη το 63% του ετήσιου κύκλου εργασιών της προέρχεται από προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα.

    Επενδύσεις, όμως, γίνονται και στο εργοστάσιο φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στη Βόνιτσα, το οποίο εντός του έτους αναμένεται να λάβει την πιστοποίηση AWS. Με αυτή την πιστοποίηση το ελληνικό εργοστάσιο θα γίνει το 15o εργοστάσιο της Nestle παγκοσμίως που θα φέρει αυτό το πρότυπο που αφορά την ποιότητα διαχείρισης των υδάτινων πόρων κατά την παραγωγή.

    Πέρυσι ο τζίρος της Nestle Ελλάς διαμορφώθηκε στα 376 εκατ. ευρώ, από 369 εκατ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις της Nestle Ελλάς και της Nestle CPW (δημητριακά) στη χρήση του 2017. Σημειώνεται πως η γενική συνέλευση των μετόχων της που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2017 είχε αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 55 εκατ. ευρώ, καθώς και ταυτόχρονη μείωση κατά 88,8 εκατ. ευρώ προς ισόποση λογιστική απόσβεση μέρους της συσσωρευθείσης ζημίας.

    Σήμερα η εταιρεία στην Ελλάδα –έχει παρουσία στη χώρα με τα προϊόντα της κοντά στα 120 χρόνια– απασχολεί περίπου 800 ανθρώπους άμεσα και πολλές χιλιάδες έμμεσα μέσα από το ευρύ δίκτυο των συνεργατών της. Με παραγωγική δραστηριότητα στη χώρα από το 1974, σήμερα η εταιρεία λειτουργεί δύο εργοστάσια, του καφέ στα Οινόφυτα Βοιωτίας και του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, ενώ το 63% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή.

    Τα εργοστάσιά της στην Ελλάδα λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ενώ έχει καταφέρει να μειώσει τα απορρίμματά της κατά 200 τόνους ετησίως με πρωτοβουλίες όπως η μείωση των υλικών συσκευασίας, και πιο συγκεκριμένα της χρήσης χαρτιού κατά 72,4 τόνους και πλαστικού κατά 230 τόνους τα τελευταία 7 χρόνια. Παράλληλα, έχει πετύχει την εξοικονόμηση 1,750 MWh, 2.000 τόνων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το 2014 και 2.500 τόνων νερού από το 2016. Απώτερος στόχος να πετύχει 100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες στα προϊόντα της μέχρι το 2025.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων